هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از توجیه و آموزش عوامل کاروان‌های حج برای خدمات رسانی به زائران در مشاعر مقدسه خبر داد.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
ریو فردیناند معتقد است با جذب اورلین شوامنی، خط میانی منچستریونایتد کیفیتی باورنکردنی پیدا خواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
با توجه به ناکامی النصر در فتح لیگ عربستان، کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی هیچ جامی به دست نیاورد.
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که احتمال وجود امواج متعدد مهاجرت از آفریقا به اروپا در طول تاریخ را باید در نظر گرفت. با توجه به سوابق اندک فسیلی برای آن برهه زمانی توالی یابی ژنومی به ابزاری باورنکردنی برای دانشمندانی تبدیل شده که مراحل زندگی اجداد مان را دوباره دنبال می‌کنند.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در تمرینات این تیم مورد توجه رسانه بیلد قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
مدیران رئال مادرید قصد دارند بار دیگر از سرمربی این تیم به عنوان مقصر اصلی شرایط فعلی نام ببرند.
نبویشا، سرمربی الاهلی می‌گوید تاوان هدر دادن موقعیت‌های‌شان مقابل الوکره را با شکست سنگین داده‌اند.
کرفس همچنین حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین است که براساس مطالعات، رژیم غذایی سرشار از پروتئین نیز سطح قند خون را کاهش می‌دهد و در کنترل قند خون نقش دارد.
به‌تازگی، یک موسسه تحقیقاتی در کانادا، سراغ فهرست کردن ویژگی‌هایی از افراد موفق رفته که کمتر به آن‌ها توجه شده است.
مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.
مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد، اما یک تصویر از او طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال از دریافت این جایزه بازماندند.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنبال از دریافت این جایزه بازماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ