سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
ششمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد.
در کنفرانس برنامه نویسان اپل (WWDC) اپل از هدست واقعیت ترکیبی رونمایی می‌کند که بنابرشایعات دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیتی است. اما این محصول همچنین دارای دوربین قدرتمندی جلوی این هدست هم هست که تصاویر واقعی را با تصاویر مجازی ترکیب می‌کند.
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی گفت: درحال حاضر سفارت ما در تهران بسته است. این تصمیم من بوده چراکه امنیت و جان مردم‌مان از آنچه که در ایران تصور می‌کردند برای من مهم‌تر است.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
ماسک آخرین بار از آغاز تولید سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، اما در کنفرانس مالی اخیر تسلا شفاف‌سازی کرد که تولید انبوه این خودرو تا سال ۲۰۲۴ شروع نمی‌شود.
ماسک آخرین بار از آغاز تولید سایبرتراک در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، اما در کنفرانس مالی اخیر تسلا شفاف‌سازی کرد که تولید انبوه این خودرو تا سال ۲۰۲۴ شروع نمی‌شود.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با اتخاذ سیاست همیشگی‌اش سوالات خبرنگاران را با ظرافتی خاص پاسخ داد.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح جمعه (۲۲ مهر ۱۴۰۱) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
رافائل گروسی دوشنبه شب با انتشار تصویری از دیدارش با رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: من از «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی میزبانی کردم.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ