سباستین کل، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند، از این که داور برای بازبینی صحنه های مشکوک از VAR کمک نگرفته ابراز شگفتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی امید توییتی را به اشتراک گذاشته است
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
مرد مسلح سوار بر خودرو رنو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله مدیر روزنامه توسعه جنوب را کشت.
مدیر این مجموعه دولتی «بهمن نامور مطلق» است. وی در فرانسه تحصیل کرده و در زمان ریاست میرحسین موسوی به‌عنوان دبیر این مجموعه مشغول به کار بوده است.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند دلیل جدایی توخل از این تیم را فاش کرده است.
در پی واکنش به هنگام نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد، سخنرانی دیدبان حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر در ژنو ناتمام ماند.
رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی توضیحات مفصلی را در خصوص حواشی به وجود آمده در مشهد ارائه داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حملات موشکی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
خودروی شخصی مدیر اداره گاز شادگان در جاده دارخوین به شادگان مورد حمله این افراد با شلیک بیش از ۱۰ گلوله جنگی (اسلحه کلاشینکف) قرار گرفت.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.
مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان نسبت به خرید‌های خارجی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
مدیر سابق آکادمی باشگاه روبین کازان روسیه به شدت از «قربان بردیف» سرمربی فعلی تیم تراکتور انتقاد کرد.
خبر‌هایی دیروز منتشر شد که می‌تواند بر روی بورس امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ تاثیرگذار باشد. از آن جمله می‌توان به افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی با نماد ثنام به اشاره کرد.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!
در پی حرف‌های توهین آمیز حسن عباسی علیه فوتبالیست‌های ایرانی که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و در حساب توییتر خود پاسخ این سخنران را داد.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ‌ادعا کرد اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ