جهرمی، سرپرست مس کرمان، در خصوص علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی این تیم توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
پژوهشگران تراشه‌ای قابل انعطاف برای نصب روی پوست ساختند که سونوگرافی و پایش علائم حیاتی بدن را به صورت خودکار انجام می‌دهد.
مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان وزارت امور خارجه فرمودند: مصلحت یعنی شناخت موارد انعطاف؛ انعطاف منافاتی با اصول ندارد.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر و مسئولان وزارت امور خارجه با تبیین سه کلید واژه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی گفتند: عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی؛ حکمت یعنی عمل خردمندانه در تعاملات بین‌المللی و مصلحت یعنی شناخت موارد انعطاف که منافاتی با اصول ندارد.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه ( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: رشد تولید و اشتغال در دزفول نیازمند انعطاف بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغالزایی است.
محققان یک تاتو الکترونیک متحرک، غیرتهاجمی، بسیار نازک، انعطاف پذیر و مجهز به باتری ابداع کرده اند که به طور همزمان فعالیت الکتریکی و مکانیکی قلب را رصد می کند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلوکوزن، تاکید کرد که تیمش برای شکست دادن بایرن مونیخ برنامه ویژه ای داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اهمیت انعطاف پذیری بسته تشویقی جدید و عدم لزوم تجمیع پلاکهای ریزدانه از شهرداران استان تهران خواست در این زمینه با قدرت عمل کنند.
تحت فشار قرار دادن عمدی بدن از طریق ورزش می‌تواند ما را در برابر انواع عوامل استرس زا انعطاف پذیرتر کند.
کارشناسان می‌گویند که بال‌های یک بوئینگ ۷۴۷، می‌تواند انعطافی ۶ متری در مقابل باد داشته باشد.
احمد زیدآبادی نوشت: چنانچه دولت چین راه مشارکت سیاسی را در ادارۀ امور کشور نگشاید، چه‌بسا با بی‌ثباتی بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شود.
ون‌های باری بهمن در تعریف کاربری انعطاف پذیر هستند
گرانی، بیکاری، فقر، تبعیض و ضعف مدیریت، اموری هستند که مستقیماً به زندگی و معیشت مردم مرتبطند. اینها زمینه‌ساز نارضایتی می‌شوند و دشمن از همین زمینه است که بهره‌برداری می‌کند و هنگامی که موجی به راه افتاد، بر آن موج سوار می‌شود و درصدد تحقق اهداف خود برمی‌آید.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید گرم‌کن گرافنی قابل رقابت با نمونه خارجی شدند.
محققان مشغول توسعه ژنراتورهای رباتیک و انعطاف پذیری هستند که ایده های نوینی برای جذب انرژی فراهم می کنند.
اولین تلویزیون OLED انعطاف پذیر ال جی با یک نمایشگر ۴۲ اینچی معرفی شد.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تا ساعت ۱۲ امشب آخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ارائه می‌دهیم.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ