محققان یک تاتو الکترونیک متحرک، غیرتهاجمی، بسیار نازک، انعطاف پذیر و مجهز به باتری ابداع کرده اند که به طور همزمان فعالیت الکتریکی و مکانیکی قلب را رصد می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومینیک سوبوسلای جدیدترین خریدی است که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول انجام داد تا تیمش را بعد از یک فصل ناموفق دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس و اروپا برگرداند.
لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی گفت چیزهای زیادی هست که می‌خواهد به خاطر بسپارد و شاید به همین دلیل یک تتوی دیگر روی دستش بزند.
لوچانو اسپالتی در سن 64 سالگی برای اولین بار تتو زد، آن هم به افتخار قهرمانی ناپولی در سری A ایتالیا.
لوچانو اسپالتی در سن 64 سالگی برای اولین بار تتو زد، آن هم به افتخار قهرمانی ناپولی در سری A ایتالیا.
مدافع استقلال احتمالا در صورت قهرمانی در جام حذفی یک تتوی جدید روی دست خود خواهد زد.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در دوره گذشته فرصت کسب مدال و دریافت جوایز نقدی این مسابقات را از دست دادم و همین موضوع انگیزه‌هایم را دو برابر کرده است.
گوگل تصمیم دارد نخستین موبایل تاشوی هوشمند خود را در ماه ژوئن ۲۰۲۳ میلادی عرضه کند.
مهاجم تیم پرسپولیس به شایعه‌ای که درباره او مطرح شده بود واکنش نشان داد.
لیونل مسی از نیکلاس اوتامندی به خاطر تتوی جدیدش تشکر کرد.
یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
صعود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، رویای همیشگی سرخپوشان الدحیل است.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
امیلیانو مارتینز کاپ قهرمانی جام جهانی را روی پایی که با آن تک به تک کولو موآنی را مهار کرد، تتو کرده است.
حزبی که توسط نئو نازی‌ها تاسیس شده بود در انتخابات سوئد دوم شد. یک حزب مرتبط با جنبش نئو فاشیستی ایتالیا ممکن است به زودی قدرت را در رم به دست گیرد.
دختر جوان گفت: با پیشنهاد مرد تتوکار راهی خانه‌اش شدم، اما به محض ورود حمید در را بست و مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او مرا در خانه‌اش حبس کرد و بعد از چند ساعت وقتی حالم بد شده بود، مرا سوار خودرو کرده و در خیابان رهایم کرد.
در صورت موفقیت آمیز بودن یک پروژه تحقیقاتی در کره جنوبی، به زودی ساکنان این کشور می توانند گجتی همراه بدن خود به شکل یک تاتو حمل کنند که به طور خودکار مشکلات سلامتی را به فرد هشدار می کند.
رهایی از کابوس مرگ پس از 7 سال
انتقاد از آرایش و تتوی فوتبالیست ها در لیگ ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ