اشک چشمان ولاد میخ‌کش خون‌آلود بوده که دلیلش نشت خون به مجاری اشک او بوده است. این وضعیت جدی‌ترین بیماری ولاد نبود، اما ترسناک‌ترین اختلال او بود که امروز به نام همولاکریا شناخته می‌شود و وضعیتی است که در آن فرد اشک‌های حاوی خون گریه می‌کند. احتمالا در آن زمان اشک‌های خون‌آلود ولاد بازتابی از روح شرور او دانسته می‌شد نه یک بیماری.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس سونگون رای کمیته تعیین وضعیت در مورد مهدی جاوید را ناعادلانه دانسته و به آن اعتراض کرد.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
چشم‌های ما پُر از ژل شفافی به نام زجاجیه هستند که کمک می‌کند کرهٔ چشم شکل خود را حفظ کند و ضمناً نور از شبکیه عبور نماید. شبکیه روی دیوارهٔ پشت چشم واقع شده و دارای سلول‌های عصبی است که سیگنال‌های بینایی را از نو دریافت می‌کنند. مگس‌پران‌ها و جرقه‌های چشم در اثر تغییراتی در زجاجیه روی می‌دهند و این تغییرات نیز مربوط به افزایش سن هستند.
در مورد انواع سردرد چه می‌دانید؟
یک متخصص پوست و مو، ویژگی یک کرم ضدآفتاب مناسب را ایجاد یک لایه روی پوست دانست که بتواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع کند.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشیدنی‌های حاوی قند بالا از هر نوعی می‌تواند منجر به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی عروقی و نقرس شود.
علائم سندرم قلب تعطیلات یا فیبریلاسیون دهلیزی: تپش قلب، احساس کوبش ناگهانی قلب یا احساس تندی ضربان قلب در قفسه سینه. کم‌انرژی بودن یا احساس زیاد خسته بودن. سرگیجه و احساس سبکی در سر یا از حال رفتن. احساس ناراحتی در قفسه سینه، همراه با درد یا فشار و ناراحتی. تنگی نفس، سخت نفس‌کشیدن طی فعالیت‌های عادی و حتی در زمان استراحت
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
سندرم پای بی‌قرار که به عنوان یک اختلال عصبی شناخته می‌شود، باعث احساس ناخوشایند در پا‌ها می‌شود و فرد مبتلا این احساس را به صورت گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می‌کند؛ به طوری که ناچار است برای کاهش این حس‌ها، پای خود را مدام حرکت دهد یا بِکشد.
قبل از ورود اسلام به شهرری، روحانیون زرتشتی حضور پررنگی در این منطقه داشتند؛ بنا‌هایی از آن روز‌ها برجای مانده که داستان‌های جالبی درباره‌شان نقل می‌شود.
هستند کسانی که جیوه قرمز را محصول خفاش‌های خون‌آشام می‌دانند و به همین دلیل ویژگی‌هایش را، چون دراکولای مشهور می‌دانند. از سیر فرار می‌کند، در آینه دیده نمی‌شود و البته به سمت طلا کشیده می‌شود.
افرادی که در محیط‌های شلوغ صدایی کار می‌کنند، در معرض کاهش شنوایی قرار دارند. اگر هندزفری را با صدای ملایم در مدت کوتاه‌تری بشنویم مشکلی ایجاد نمی‌کند اما بعد از مدتی باید به گوش استراحت دهیم. گذاشتن هندزفری در طولانی مدت با صدای بلند، کاهش شنوایی ممکن است ایجاد شود.
درباره "سموم عصبی" چه‌ می‌دانید؟
تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.
ریشی سوناک ، اولین نخست وزیر سیاه پوست در انگلیس و همچنین اولین نخست وزیر در این کشور است که ریشه غیر بریتانیایی دارد.
لیموشیرین در سم‌زدایی بدن و دفع سموم بسیار مؤثر بوده و همچنین این میوه می‌تواند تأثیرات مضر استرس و آلودگی‌ها را خنثی کند. همچنین منبع مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش التهابات، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند.
از فناوری MEC چه می‌دانید؟
شناورهای تندرو به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و مهمترین ابزار دفاعی سپاه برای تأمین امنیت مناطق دریایی، اهمیت استراتژیک و منحصر به فردی دارد. / مهر
آلبینیسم در اثر جهش در چند ژن ایجاد می‌شود. هر کدام از این ژن‌ها دستور العمل ساخت یکی از چند پروتئین دخیل در تولید ملانین را بر عهده دارند. ملانین توسط سلول‌هایی به نام ملانوسیت تولید می‌شوند، که در پوست و چشم‌ها یافت می‌شوند.
«برای گرفتن فالوور اینجا نیستم؛ به ایران آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم» این پاسخ یورگن لوکادیا به یکی از کاربران پرسپولیسی اینستاگرام است که نسبت به فعالیت زیاد او در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کرد.
رژیم‌های غذایی سرشار از اسید‌های فنولیک می‌تواند از شما در برابر ابتلا به سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، پوکی استخوان و بیماری‌های عصبی محافظت کند.
به گفته کارشناسان، دو دقیقه پیاده روی بعد از غذا به مبارزه با دیابت کمک می‌کند، زیرا به ماهیچه‌ها کمک می‌کند تا سوخت غذا را جذب کنند. محققان می‌گویند شروع به پیاده روی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از غذا خوردن بهترین بازه زمانی برای ورزش و فعالیت فیزیکی است؛ این زمانی است که سطح قند خون به اوج می‌رسد.
آیا می‌دانید چرا بازیافت باتری ماشین اهمیت زیادی دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ