قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، دوشنبه ۸ خرداد با علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در محل شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
کانال بیسیمچی تصویری از عامل حمله امروز منتشر کرده است.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
اهواز - اولین تصویر از ۲ شهید درگیری با سارقان مسلح در شهرستان ایذه استان خوزستان، منتشر شد.
خوآن کوآدرادو در دیدار برابر پرگولتزه اولین حضور خود را با پیراهن اینتر به ثبت رساند.
بعد از اخبار روز گذشته پیرامون مسئله سربازی میلاد سرلک، او امروز دقایقی با یحیی گل‌محمدی در این باره صحبت کرد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
کاپیتان سابق استقلال این روزها مشغول پشت سر گذاشتن واحدهای درسی در دانشگاه اسلامشهر است.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
اولین تصویر از داخل ناو شهید سلیمانی که توسط متخصصان داخلی ساخته شده‎، منتشر شد. / فارس
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یگ گروه از داوران زن دیدار تیم‌های آلمان و کاستاریکا را که در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند قضاوت کردند.
تصاویر منتشر شده از رختکن ایران برای مسابقه با ولز نشان دهنده آماده بودن شرایط برای این دیدار است.
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جویای احوال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران شدند.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد.
ورزشگاه ۶۷۵ میلیون دلاری لوسیل قطر برای فینال جام جهانی امسال از آن استفاده خواهد کرد، اولین آزمایش خود را با دیدار قهرمان مصر و عربستان انجام داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ