یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشاورزی در کشور به عنوان شغل دیده نمی‌شود. شخص کشاورز به عنوان شخصیتی حقوقی نبوده و تنها شخص حقیقی است در حالی که هویت حقوقی کمک کننده برای دریافت حمایت‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
سند یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و مالزی در راستای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی به امضا رسید.
همکاری‌های فنی کشاورزی در طرح‌های آب و خاک برای مقابله با کم‌آبی بین ایران و ازبکستان تقویت و توسعه می‌یابد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران و ازبکستان تاکید کرد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
ملی پوش وزنه برداری ایران دو مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
ملی‌پوش دسته 64 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران به مقام پنجم در حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا بسنده کرد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به تیم گیتی پسند پیوست.
دبیرکل فدراسیون تنیس با اشاره به رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی شرکت کننده در تور جهانی تنیس گفت: حضور ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان در ایران نشان داد فدراسیون تنیس کشورمان قابلیت و شایستگی برگزاری چنین رویدادهایی را دارد و رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی موجب می‌شود راه برای میزبانی‌های مجدد باز شود.
مراودات کشاورزی ایران با کشورهای افریقایی و جنوب شرقی آسیا گسترش می یابد.
عباس کشاورز، معاون پژوهشی مرکز ملی مطالعات کشاورزی و آب اتاق ایران نیز در این نشست توضیح داد: وضعیت آب کشور در حدی جدی است که ما آن را به‌عنوان ابرچالش کشور می‌دانیم، بنابراین موضوع کاملا ملی و همگانی است و تمام نقاط کشور با این چالش مواجه هستند.
صادرکنندگان محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی از پیمان‌سپاری ارزی معاف شوند .
وزیر جهاد کشاورزی ایران و معاون نخست‌ وزیر و وزیر تجارت قزاقستان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کشاورزی، تجارت، صنایع ، لجستیک و ترابری و تبادل فناوری بین دو کشور را امضا کردند.
سید جواد ساداتی نژاد گفت: تولید محصول سالم وظیفه و هویت کشاورز ایرانی است و به این منظور ما باید نهال سالم و گواهی شده در اختیار کشاورزان قرار دهیم.
نماینده دسته 64 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران در رده پنجم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رکورد ۳۳ساله پرداخت پول گندم به کشاورزان خبر داد و گفت: رشد ۶۰ درصدی خرید گندم محصول اعتماد نیم میلیون کشاورز به دولت است.
روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز و برخی خیابان‌های اطراف با نیرو‌های انتظامی درگیر شدند.
درباره تیم کشاورز در فوتبال ایران بسیار گفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ