مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستور می‌دهند ماست‌بند را جلو مغازه‌اش آویزان کنند و ماست‌ها را داخل پاچه شلوارش بریزند تا آب آن گرفته شود و به قول معروف ماست کیسه شود. ماست بند‌های تهران هم بلافاصله بعد از شنیدن این خبر و از روی ترس همه ماست‌های‌شان را داخل کیسه می‌ریزند تا سفت شود.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
خیابان شاهپور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان وحدت اسلامی تغییر نام داد یکی از قدیمی‌ترین معبر‌های پایتخت به حساب می‌آید و می‌توان آن را در زمره خیابان‌های تاریخی تهران قرار داد.
آنطور که «نصرالله حدادی» تاریخ‌پژوه به نقل از کتاب «شرح حال طبیبان قاجار و رضاشاه» می‌گوید: محمدحسین خان ادهم فرزند ارشد فخرالاطبا (میرزا زین‌العابدین لقمان‌الممالک) بود که پس از مرگ پدر به لقب فخرالاطبا ملقب شد و از پزشکان تراز اول آذربایجان محسوب می‌شد و نزدیک‌ترین همکار دکتر طولوزان بود که در سال۱۲۵۸ در تبریز متولد شد.
کارشناسان عوامل زیادی را سبب خشکی و نابودی چنار‌های تهران عنوان کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کفسازی سیمانی و سنگی جوی‌های آب، ساخت‌وساز‌ها و گودبرداری‌های عمیق کنار ریشه درختان، ریختن مصالح ساختمانی در ریشه و همین‌طور وجود گردوخاک ناشی ازساخت‌وساز روی برگ‌های درختان، قطع شاخه‌هایی که باطبقات بالایی ساختمان‌ها در تصادم بودند و همین‌طور محدود کردن نور محیطی برای درختان اشاره کرد.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان‌بخش در عرصه دفاعی کشور را دارد.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
بعد از رواج اتوموبیل، کسب و کار مشهدی محمد علی کساد شد. پس از چندی، مینی‌بوس خرید و به دلیل حسن خلقش مشهور شد.
چشمه‌علی در دوره‌های مختلف تاریخی پابرجا بوده است و همین موضوع به ارزش آن اضافه می‌کند، اما تنها دلیل اهمیت چشمه‌علی پشتوانه تاریخی آن نیست. این چشمه مکانی است که برای مردم محلی از نظر فرهنگی اهمیت دارد. مثلاً همین شستن فرش یکی از سنت‌هایی است که در قدیم کنار چشمه‌علی انجام می‌شد. فرش‌فروشان و سایر مردم باور داشتند که آب چشمه‌علی باعث درخشان‌تر و خوشرنگ‌تر شدن فرش‌ها می‌شود.
دلیل اصلی ماندگار شدن اسم احمد لیستر در تاریخ، ماجرای قتل پسر بزرگش، فرخشاد، به دست پسر کوچکش، فرامرز، بود.
باغ فردوس در سال ۱۲۶۴ قمری به دستور محمدشاه قاجار ساخته شد، اما با مرگ شاه، باغ و قصر نیمه تمام ماند
دریاچه ارومیه سال‌ها است حال و روز خوشی ندارد و بدترین روزهای خود را سپری می‌کند، این روزها خبری از دریاچه نیست و تا چشم کار می کند خشکی و نمک است.
گل مردود بازیکن اتلتیکومادرید بعد از تعویضش توسط VAR پذیرفته شد تا او از روی نیمکت خوشحالی کند.
یافت‌آباد روستای وسیعی بود که در دوران مظفرالدین‌شاه به شاهزاده مقتدر آن عصر، «عبدالحسین میرزا فرمانفرما»، فروخته شد.
نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
محمدعلی قاجار که مشروطه را از اصل و اساس قبول نداشت، پس از فتح تهران توسط مشروطه‌طلبان از سلطنت خلع شد و از ایران اخراج شد؛ به جای وی فرزندش احمدشاه قاجار به سلطنت رسید که او هم طفل بود و برایش نایب‌السلطنه تعیین شد و این یعنی عملا کار مملکت افتاد دست مجلس مشروطه و سران مشروطه‌طلب.
امیر ارسلان مطهری اگر نمایش خوب خود در بازی با هوادار را تکرار کند و موجب پیروزی استقلال شود، می تواند به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شود.
زمانیکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، آنها هستند که به شما می‌گویند به چه چیزی و چگونه فکر و عمل کنید. برخی رسانه‌های داخلی در اغتشاشات همنوا با ضدانقلاب مردم را تحریک به آشوب کردند.
زن ۱۹ ساله گفت: یک روز پیشنهاد عجیب گلناز افکارم را به شدت مشغول کرد. چند روز به پیشنهاد سقط جنین فکر می‌کردم که گلناز معتقد بود مرا از این شرایط روحی رها می‌کند و می‌توانم نزد خانواده ام بازگردم. او بعد از مدتی دارو‌های سقط جنین را از طریق غیرقانونی تهیه کرد.
در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که آیا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با ورود نهادهای رسمی انجام پذیر است؟ آیا شیوه‌ی اجرای امر به معروف و نهی از منکر از طریق نهادهای حکومتی شیوه درستی است؟
اهواز- نخیلات خوزستان از کمبود و شوری آب آسیب دیده‌اند و نخل‌کاران این استان خواستار حمایت ویژه دولت هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.
۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ یکی از رویایی‌ترین دوره‌های بازار سرمایه بود و پول‌های زیادی در آن دوره وارد بورس شد و همین موضوع شاخص کل را به سقف دو میلیون و ۷۸ هزار واحد رساند. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده شده است که آیا با شرایط حال حاضر بازار سرمایه، می‌توان امید به تکرار شرایط سال ۹۹ برای بورس داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ