صادرکنندگان محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی از پیمان‌سپاری ارزی معاف شوند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است و می تواند در حوزه ماموریتی و اجرای منویات رهبری و مطالبات مردم موفق باشد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در آبرسانی به مزارع با مشکل مواجه هستیم و سوال بنده این است که برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای مواجه با خشکسالی چیست.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: سفرا باید در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف فعالتر شوند تا صادرات با مشکل مواجه نشود که در این باره وزارت امور خارجه باید گزارش ارائه دهد.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: بر اساس سرانه مصرف نان در جامعه برآورد می‌شود بین ۷ تا ۸ تن آرد در کشور نیاز داریم.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای خرید تضمینی گندم در بودجه سال آینده ۱۰۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که از نظر ما به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به بازنگری و اصلاح قانونی که در سال ۱۳۸۵ به تصویب رسیده است، اقدام کند.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون با تاکید بر سیستم توزیع ناکارآمد گوشت گفت: کسانی که سال هاست از این رانت استفاده کرده اند حاضر نیستند از منافع رانتی خود بگذرند.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: از نظر سطح کشت اولین تولیدکننده پسته در دنیا هستیم اما از نظر تولید بعد از امریکا و ترکیه قرار داریم.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه حمایت جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی با ۴ میلیون بهره‌بردار، بزرگترین، مهمترین، تاثیرگذارترین بخش خصوصی کشور به شمار می‌رود.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون گفت: سیستم معیوب توزیع و حضور مافیا و دلال ها قیمت گوشت قرمز را برای مصرف کننده افزایش داده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: از مجموع ۲۲۰ حکم از احکامی که طبق قانون هوای پاک باید اجرایی و عملیاتی می‌شد، تنها ۲۰ قانون اجرایی شده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به عدم اجرای ۲۰۰ حکم از قانون هوای پاک، گفت: عدم اجرای احکام مصداق ترک فعل است بنابراین ذی نفعان را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بخش کشاورزی به گونه‌ای است که با کمترین سرمایه‌گذاری می‌توانیم سه برابر بخش صنعت بهره‌وری به دست بیاوریم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، مسافری و گردشگری متمرکز شد.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مغایرت‌های قانونی وضع عوارض بر محصولات کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات، گفت: مجلس برای احقاق حقوق کشاورزان و صادرکنندگان به این موضوع ورود خواهد کرد.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر علاقه مند به محصولات کشاورزی داریم، گفت: اگر از این ظرفیت استفاده شود نیاز به صادرات نفت نخواهیم داشت.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران، از برگزاری جشنواره انار در آبان‌ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ