امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فارس در روزهای آینده بورس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متاسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع‌کننده‌ی آرد یارانه‌ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحد‌های خبازی را بر‌عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله‌های صوری و فروش آرد یارانه‌ای نوع یک، در بازار آزاد و با چند برابر قیمت، اقدام می‌کردند.
رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد: استاندارد‌های علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم، زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.
رویداد «تحلیل متن زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی» با هدف ارتقا خط و زبان فارسی در فضای مجازی به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مهر ماه برگزار خواهد شد.
معماری عصر پهلوی اول تلفیقی از گذشته و حال است و از برداشت‌های مختلفی قابل تحلیل است. یک برداشت این است که بعد از گذشت ٢٠٠ سال تاخیر نسبت به اروپا این شیوه معماری در ایران شکل گرفت. برداشت دیگر هم وجود عنصر استحکام در این آثار است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که برخی از این معماری‌ها، فارغ از زشتی‌ها و زیبایی‌ها نماد حضور مدرنیته در ایران هستند؛ برای مثال ساختمان قماش در شمال میدان راه‌آهن در زمره این ساختمان‌هاست.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دور فعلی مدیریت سازمان ملی حفاظت محیط زیست ابلاغ شده تمام کارخانه‌های صنعتی دارای بیش از۵۰ نیروی کار ملزم به استخدام یک فارغ تحصیل رشته منابع طبیعی هستند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
مناظره انجام‌شده بین دکتر غنی‌نژاد و پروفسور درخشان، فارغ از حواشی مختلفی که داشت، آوردگاهی بین دو نظریه بود.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با فارس در رابطه با بیانیه میرحسین و خاتمی تحلیل خود را ارائه کرد و درباره وضعیت اصلاح طلبان و انتخابات سال آینده سخن گفت.
علی ربیعی گفت: اتفاقاتی که در ماه های اخیر در کشور رخ داد، نشان داد که باید فارغ از هیاهو با مردم یا حداقل با جوانان و نسل جدید به یک تفاهمی برسیم چرا که وقتی لج ملی صورت می گیرد، همه مسایل با سوء گیری تحلیل می شود.
بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.
خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برخی از موضوعات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را نمی‌توان فارغ از تحولات محیطی بررسی کرد، گفت: هم محیط خود کشور، هم محیط منطقه‌ای و هم بین‌المللی در این موارد اهمیت دارد. اگر راجع به موضوعات مختلف نیاز به تحلیل دقیقی داریم باید این موارد را در نظر گرفت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
شیراز – رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۱۹ زندانی ایرانی که به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در کشور قطر محبوس بودند تحویل مقامات قضایی استان فارس شدند.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ