خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
تصاویری از خوش‌وبش دولتمردان رییسی با مدیرمسئول روزنامه کیهان را منتشر شده است.
«فوتوشی ماتسوموتو» سفیر ژاپن در عراق در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام با حضور در یکی از موکب‌های عزاداری و در حضور شیخ «همام الحمودی» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، دیگ نذری را هم زد.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه‌ها و دیگر شخصیت‌ها در مسجد نور برگزار شد.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
حسین طیبی فوتسالیست مشهدی که به تازگی با تیم پالمای اسپانیا قهرمان چمپیونز لیگ فوتسال اروپا شده است در یک بازی دوستانه در شهر خودش به مصاف تیم کوتاه قامتان بلند همت رفت.
مراسم آیین نکوداشت دکتر حسین مهرپور و با رونمایی از کتاب مجموعه مقالات اهدایی به استاد ببا حضور دکتر محمد جواد ظریف در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد.
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
کپی پاسپورت سردار سلیمانی از گاو صندق منزل ضیاء عبدالعزیز الموسوی یکی از مسئولان سرویس اطلاعات ملی عراق در دوران ریاست الکاظمی کشف شد. وی از افراد نزدیک و مورد وثوق مصطفی الکاظمی است. ضیاء الموسوی شب گذشته دستگیر شد.
یک قایق لوکس و تفریحی ۸۲ متری متعلق به صدام حسین این روز‌ها در بندر بصره لنگر انداخته و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
صدام حسین، عاشق تفنگ و عاشق شکار بود؛ شکار غزال! در نهایت هم نه مانند یک غزال، بلکه با فضاحت به صید آمریکایی‌ها افتاد و اعدام شد. برخی می‌گویند مردمی که به اقامتگاه او شوریده بودند تفنگ برنوی معروفش را به غارت بردند. این تفنگ به دست یکی از روسای قبایل بزرگ رسید و بعد از آن هم به گفته آقای عسگری، مدیر روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، سر از موزه مقاومت درآورد.
مراسم پیاده روی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) با قرائت قرآن و زیارت اربعین آغاز شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ