بیست و شش بازیکن از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی قطر در لیگ برتر انگلیس حضور دارند و این لیگ بیشترین بازیکن را در در این مرحله از تورنمنت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
صعود انگلیس و استرالیا به نیمه‌نهایی جام جهانی زنان
حسین عبدی فراهم شدن امکانات مدنظر کادر فنی برای جام جهانی را تضمین صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی دانست.
ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
ترکیب شاگردان حسین عبدی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو که در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت؛ به فینال این رقابت‌ها نرسید.
رقابت‌های جام جهانی در شرایطی روز‌های آخر خود را سپری می‌کند که امروز در دیدار رده‌بندی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران دو تیم شکست‌خورده نیمه‌نهایی یعنی کرواسی و مراکش به مصاف یکدیگر بروند.
هواداران تیم ملی مراکش تنها تماشاگران حاضر در جام جهانی هستند که از سوت در ورزشگاه استفاده می‌کنند.
در دو دوره‌ای که فرانسه قهرمان جام جهانی شده است مدافعان این تیم برای خروس‌ها در نیمه‌نهایی گلزنی کرده‌اند. اتفاقی که امشب با گلزنی تئو هرناندز تکرار شد.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
دیدار فرانسه و مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022 فرصتی برای ملاقات دوباره الیویه ژیرو و ولید رکراکی است که در باشگاه فرانسوی گرونوبل با هم هم‌تیمی بودند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حالا به ایستگاه ماقبل پایانی رسیده است. قرار است امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های آرژانتین و کرواسی مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا تکلیف اولین تیمی که به فینال جام می‌رسد، مشخص شود.
در پایان جام جهانی قطر چهارمین برنده جایزه دستکش طلایی از سال 2010 به این سو مشخص خواهد شد.
تیم فوتسال ناشنوایان ایران با کسب پیروزی پرگل برابر چین به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام‌جهانی زیر ۲۱ سال راه یافت.
فدراسیون جهانی فوتبال از توپ مرحله نیمه‌ نهایی و فینال بیست‌ودومین دوره جام جهانی رونمایی کرد.
کرواسی با آرژانتین و فرانسه با مراکش برای رسیدن به فینال جام بیست‌ودوم جدال خواهند کرد؛ دیدارهایی که در مخیله هواداران فوتبال نمی‌گنجید.
صفحه رسمی جام جهانی، طرح جالبی از کلاه مغربی روی کاپ قهرمانی منتشر کرد تا به این وسیله صعود تاریخی مراکش به نیمه‌نهایی را تبریک بگوید
سرمربی دوست‌داشتنی کرواسی در رکوردی رویایی تیم ملی کشورش را برای دومین دوره متوالی به نیمه‌نهایی جام جهانی رساند.
ترکیب ۱۱ نفره برزیل برای دیدار با کرواسی مشخص شد.
رقابت‌های جام جهانی سابر در الجزایر، امروز در بخش تیمی پیگیری شد.
تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال ۱۹۶۶ نتوانسته جام بزرگی کسب کند.
نماینده ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی سابر در تهران به مدال برنز رسید.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) قیمت بلیت‌های مسابقات جام جهانی از مرحله مقدماتی تا نیمه‌نهایی را به صورت رسمی اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ