یک شرکت کوچک خانوادگی موسوم به «ویلسون ارواسپیس» (Wilson Aerospace) مستقر در کلرادو، از شرکت «بوئینگ» (Boeing) به دلیل طیف گسترده‌ای از ادعا‌های مربوط به مالکیت معنوی به سرقت رفته در دو دهه گذشته شکایت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
خلبانان و مهمانداران هواپیما دارای محفظه مخصوص به خود در هواپیما‌های پهن پیکر هستند که در آن در پرواز‌های طولانی مدت استراحت می‌کنند.
مهارت ویژه خلبان در فرود آوردن بوئینگ ۷۳۷ در باد شدید در فرودگاه مادیرا یا کریستیانو رونالدو در فونچال پرتغال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پایان چک سنگین و بازگشت به ناوگان یک فروند بوئینگ ۷۳۷
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
یکی از مهم‌ترین تقابل‌ها در دربی ۱۰۱، بین دو مدافعی است که عضو جدایی‌ناپذیر و در عین حال تاثیرگذار ترکیب سرخابی‌ها بوده‌اند.
بوئینگ قبلا سفارش دیگری توسط شرکت هواپیمایی دولتی عربستان سعودی و ریاض ایر برای مجموع ۷۸ بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر دریافت کرده بود که پنجمین سفارش تجاری بزرگ از نظر ارزش در تاریخ این هواپیماساز محسوب می‌شود.
ویدئوی زیر چگونگی فرود آوردن یک بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی عمان توسط کمک خلبان محجبه به تصویر کشیده شده است.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
در ادامه ویدیویی از قدرت و توانمندی بوئینگ ۷۴۷ مشاهده می‌کنید.
در معاملات شب گذشته بورس آمریکا، ارزش سهام شرکت بوئینگ به خاطر افشای وجود برخی قطعات بی‌کیفیت و توقف تحویل بوئینگ‌های 737 مکس، 5.6 درصد منفی شد.
موشک لانچر وان حامل ۹ ماهواره بود و برخلاف پرتاب های عمودی به یکی از بال های بویینگ ۷۴۷ مشهور به دختر کیهانی وصل بود.
رسانه ها از توافق میان عربستان با شرکت بوئینگ برای خرید چندین فروند هواپیمای «۷۸۷ دریم لاینر» خبر داد.
این هواپیما در اصل یک بوئینگ ۷۴۷ سری ۴۰۰ با اصلاح و تغییر بسیار بوده و به صورت انحصاری برای حمل قطعات هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ به پایگاه مونتاژ بوئینگ طراحی شده است.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
یک فروند هواپیمای آتش نشانی در غرب استرالیا در حالی که سعی در مهار آتش داشت سقوط کرد.
بوئینگ با تحویل ۱۵۷۴ مین فروند از مدل ۷۴۷ پرونده این نوع هواپیمای مسافربری را بست.
بوئینگ ۷۷۷X برای نخستین مرتبه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ به پرواز درآمد؛ هواپیمایی که قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی معرفی شود.
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
هواپیمای ترابری بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر۳ یکی از بزرگ‌ترین هواپیما‌های ترابری جهان محسوب می‌شود که در سال ۱۹۹۵ رسما معرفی شده است.
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال مذاکره با بوئینگ و ایرباس در مورد سفارش خرید حدود ۸۰ هواپیما است.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز از تحریم مدیران عامل شرکت های بوئینگ و ریتون به دلیل فروش تسلیحات به تایوان، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ