متن یک کارت عروسی در دهه ۶۰ خواندنی است. تصویری از یک کارت عروسی مربوط به دهه ۶۰ منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرشکار با بیان اینکه تعداد تلفات پرندگان به ۱۷۰ قطعه رسیده است، عنوان کرد: این پرندگان شامل گونه‌های مختلف مانند فلامینگو، پلیکان سفید، حواصیل ارغوانی، حواصیل خاکستری، اگرت ساحلی، کاکایی صورتی و حواصیل شب بوده‌اند.
شورولت سیلورادو و فورد F-۱۵۰، محبوب‌ترین خودور‌هایی هستند که اغلب در ایالات متحده به سرقت می‌روند و برای هیولا شدن از مرز رد می‌کنند.
کرم‌های استخوان خوار Osedax موجودات عجیب و جالبی هستند که در اعماق اقیانوس‌ها از استخوان موجودات دریایی مانند نهنگ‌ها تغذیه کرده و نقش مهمی در بازیافت قعر دریا‌ها بازی می‌کنند. این کرم‌های عجیب، دهان، معده و مقعد ندارند، ولی می‌توانند با همان ساختار ظاهری که دارند استخوان بخورند.
هواداران سپاهان به خرید آل کثیر توسط این باشگاه واکنش تندی نشان دادند!
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، بعد از مذاکرات موفق با گوندوگان به کاتالونیا برگشت.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
سرمربی فولاد خوزستان به مناسبت روز کارگر در کارخانه فولاد حاضر شد و لحظات بسیار شادی را در کنار کارگران کارخانه پشت سر گذاشت.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
سنگربان اسبق تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت تنها دلیل سفرش به آمریکا درست کردن کار‌های اقامت فرزندش بود.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.
رئیسی گفت: مدیریت و خدمت‌رسانی در کلانشهر تهران کار آسانی نیست، اما با انگیزه بالا، مجاهدت، اخلاص و روحیه مردم‌داری عزیزان ما در شهرداری تهران کار‌های بزرگی در این عرصه صورت گرفته که انجام آن‌ها با امکانات و اعتباراتی که وجود دارد به سهولت امکان‌پذیر نبوده است.
مطابق انتظار دیدار دوباره مس و هوادار در ورزشگاه دستگردی اکباتان بدون حاشیه نبود.
کرد‌های ایزدی برای شناسایی خانواده‌های خود که توسط داعش ربوده شده اند از عبارت «مفقود» استفاده می‌کنند.
مرتضی پورعلی‌گنجی با دریافت اخطار به جمع دو کارته‌های پرسپولیس اضافه شد.
پرسپولیس و سپاهان برای دومین مرتبه طی یکسال اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در یک اقدام جالب مجبور شد کامنت‌های صفحه شخصی اش را محدود کند.
سه بازیکن تیم ملی امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش کارهای تمرینی خود را پشت سر گذاشتند.
دستیار جوان و پرتغالی کارلوس کی‌روش در غیاب راجر دسا وظایف او را انجام داد.
سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس تلاش می‌کند به کسب و کار‌های زیان دیده در ماجرای قطعی اینترنت رونق ببخشد.
تیم فوتبال پیکان از لحاظ دریافت کارت‌های رنگی در مسابقات بااخلاق‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
دومین بازیکن خارجی مدنظر مهدی رحمتی برای کارهای نهایی حضور در آلومینیوم وارد تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ