فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا لوئیس دلافوئنته را رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید به باز شدن پنجره این تیم تا ساعات آینده دارد.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
بچه‌ها چه ساعتی باید بخوابند؟ این یک سوال رایج در بین والدین در سراسر جهان است. این سوال بسته به اینکه از چه کسی آن را می‌پرسید پاسخ‌های متفاوتی دارد، اما بسیاری موافق هستند که بچه‌های کوچک باید در حدود چهار ماهگی به یک روال خواب منظم بپردازند.
سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.
چند ساعت پیش از افتتاحیه جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند، سه نفر در اثر تیراندازی در مرکز شهر اوکلند جان باختند.
ستاره سرشناس مس رفسنجان عصر جمعه به تهران می رسد و کار خود را با مس رفسنجان شروع خواهد کرد.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ده کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
امروز وضعیت تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا مشخص خواهد شد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
مهاجم ازبکستانی و خبرساز شاغل در پیکان با این باشگاه تسویه حساب کرد و به زودی ایران را ترک می‌کند.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
دو روزنامه معتبر و معروف قطری از نهایی شدن قرارداد کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال قطر خبر می دهند.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
رسانه‌های معتبر آرژانتینی اعلام کردند که "لیونل مسی" هیچ مشکلی برای حضور در فینال جام‌جهانی ندارد تا ساعات جهنمی هواداران آلبی سلسته به اتمام برسد.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
عثمان دمبله امشب در حالی از ابتدا برای بارسا به میدان رفت که دیشب دخترش در بیمارستانی در بارسلون به دنیا آمد و او تا صبح در بیمارستان حضور داشت و بیدار بود.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
مهم‌ترین معادله‌ای که باید تا امشب مشخص شود وضعیت سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید طی 48 ساعت آینده احتمال دارد چند بازیکن از جمله بازیکن خارجی به اردوی تیمش اضافه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ