رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
استعلام عدم محرومیت ساپینتو برای جدال با فولاد تنها چند ساعت قبل مسابقه به ناظر بازی اعلام شد.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است. میگرن یک سردرد شدید است که ممکن است با حالت تهوع و حساسیت به نور خود را نشان دهد. درد‌های میگرنی اغلب چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
ضیاییان کارشناس هواشناسی گفت: آلاینده‌ها و غبار خاکستری در زمستان میهمان همیشگی کلانشهر‌ها خواهد بود، به محض اینکه شرایط دوباره پایدار شود، تنها چند ساعت بعد آلاینده‌ها دوباره برمی‌گردد.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
فروشگاه نرم‌افزار‌های اندروید روز جمعه به‌طور ناگهانی یک نرم‌افزاری موبایل ایرانی که ادعا دارد می‌تواند همزمان جانشین اینستاگرام، واتساپ، پرداخت‌ساز‌ها و سایت‌های پخش فیلم باشد را خطرناک معرفی کرد و خواستار حذف آن از گوشی‌های همراه شد، اما تنها چند ساعت بعد خودش به سختی مجازات شد
در بین صد‌ها سازه تبلیغاتی این مجموعه، تنها سه سازه به دلیل ایراد و نقص در طراحی بلافاصله پس از اخذ گزارش کمتر از چند ساعت اصلاح شد.
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
روزنامه دیلی میل انگلیس با انتشار تصویری از یک ابر نوشت: لحظه شگفت انگیز ابری شبیه ملکه الیزابت تنها چند ساعت پس از مرگ او بر فراز شهر.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: پیروز هنوز به‌صورت کامل و دائمی وارد سایت فضای باز پردیسان نشده است. سایت در حال آماده‌سازی است تا در شهریورماه به‌صورت کامل و دائمی به آن منتقل شود. در حال حاضر تنها چند ساعتی از روز را در کنار یوزبان خود در سایت و زیر نور آفتاب حضور دارد.
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ