عثمان دمبله امشب در حالی از ابتدا برای بارسا به میدان رفت که دیشب دخترش در بیمارستانی در بارسلون به دنیا آمد و او تا صبح در بیمارستان حضور داشت و بیدار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی یک استوری جنجالی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
تصاویر حمله چند لات سابقه‌دار به هواداران استقلال در جریان تمرین این تیم بعد از ۴۸ ساعت هنوز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
فشار خون یک الگوی روزانه دارد. به طور معمول شب هنگام خوابیدن، فشار خون پایین‌تر است و چند ساعت قبل از بیدار شدن شروع به افزایش می‌کند و در طول روز این افزایش ادامه دارد و معمولاً در اواسط بعد از ظهر اوج می‌گیرد، سپس در اواخر بعد از ظهر و عصر، فشار خون دوباره شروع به کاهش می‌کند.
مراسم تشییع جنازه آرسنیو ایگلسیاس، بازیکن و مربی سابق دپورتیوو لاکرونیا برگزار شد. جسد او ساعت یک بعد از ظهر از ورزشگاه ریازور لاکرونیا تشییع شد.
مراسم تشییع جنازه آرسنیو ایگلسیاس، بازیکن و مربی سابق دپورتیوو لاکرونیا برگزار شد. جسد او ساعت یک بعد از ظهر از ورزشگاه ریازور لاکرونیا تشییع شد.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
یک رسانه انگلیسی مدعی است بعد از شکست 6-1 تاتنهام مقابل نیوکسل، کریستین استلینی، سرمربی موقت این تیم در آستانه اخراج شدن قرار دارد.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
ضیاییان کارشناس هواشناسی گفت: آلاینده‌ها و غبار خاکستری در زمستان میهمان همیشگی کلانشهر‌ها خواهد بود، به محض اینکه شرایط دوباره پایدار شود، تنها چند ساعت بعد آلاینده‌ها دوباره برمی‌گردد.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
وی بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
همسر مقتول گفت: به دلیل سوء‌ظن و اختلافی که با همسرم داشتم با او درگیر شدم و کتکش زدم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود. از خانه بیرون رفتم و چند ساعت بعد برگشتم و با صحنه‌سازی طوری وانمود کردم که او وقتی من بیرون بودم به قتل رسیده است.
سرمربی استقلال با آرامش در تمرین امروز مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست گرفت.
او چند ساعت بعد از جنجال سیرجان مقابل دوربین عکاس باشگاه استقلال ژست‌های خاص خود را گرفت
سرمربی استقلال با آرامش در تمرین امروز مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست گرفت.
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند ساعت استوری‌ای که مشترکا با بعضی از ملی‌پوشان دیگر تیم ملی منتشر کرده بود را حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ