وزیر خارجه انگلیس می گوید اوکراین باید شاخص هایی را برای مذاکره صلح با روسیه در نظر بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد کسانی که در انگلیس با کمبود غذا مواجه هستند روز به روز در حال افزایش است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که تیمش توانسته از ابتدای بازی با مالت قدرت ذهنی بالایش را به رخ حریفان بکشد.
وزیر خارجه انگلیس طی سخنانی به تشدید تنش‎‌ها در فلسطین واکنش نشان داد.
پادشاه انگلیس هفته گذشته به مسجدی در لندن سفر کرد، اما دوربین‌ها این بار نه چهره‌اش، بلکه سوراخ جورابش را نشانه گرفتند.
کنعانی گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین است.
اسنادی به تازگی در انگلیس منتتشر شده که نشان می‌دهد انگلیس در چند دهه اخیر به شیوه‌های مختلف بیش از ۴۰ کودتا در بیش از ۲۷ کشور جهان انجام داده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تورم همچنان مهم‌ترین نگرانی شرکت‌های انگلیسی است و در سایه پیش‌بینی رشد منفی اقتصادی شرکت‌ها استخدام نیرو را کاهش داده‌اند.
بنا به آمار دولتی، شمار مهاجران غیر قانونی که سال گذشته میلادی وارد انگلیس شدند، به شکل بی سابقه ای افزایش نشان می دهد.
آتش نشانان انگلیسی در اعتراض به وضعیت درآمدی و معیشتی خود دست به اعتراض خواهند زد.
رئیس سابق سازمان لیگ به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
هری مگوایر در بازی برابر ایران بار دیگر نشان داد که در تیم ملی انگلیس نسخه ای متفاوت از خود نشان می دهد و با مگوایر منچستریونایتد شباهتی ندارد.
تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.
بررسی قیمت برق و گاز نشان داد که مردم انگلیس، بالاترین قبض انرژی در دنیا را پرداخت می کنند.
وزیر دفاع روسیه امروز در تماسی تلفنی با همتای انگلیسی خود، نگرانی ها در مورد اقدامات تحریک آمیز احتمالی کی یف در قالب استفاده از «بمب کثیف» هسته‌ ای را به وی خاطر نشان کرد.
شکست اروگوئه حالا بیش از پیش تاریخی است. ایران با این برد از شکست سه حریف خود در جام جهانی نهایت استفاده را برد تا خط و نشان قاطعی برای آن‌ها کشیده باشد.
۹۶ گلوله توپ که هر یک نشانه یک سال از زندگی ملکه بود در فاصله ۱۰ ثانیه‌ای شلیک شد. این اتفاق از هاید پارک لندن تا جزایر مانش و جبل‌الطارق رخ داد.
تحقیقات اخیر انجمن تولیدکنندگان انگلیس نشان می‌دهد افزیش قیمت‌های قبوض برق و گاز در این کشور، از هر ۱۰ شرکت تولیدی، ۶ شرکت در معرض تعطیلی قرار می‌گیرند.
بعد از آنکه کاپیتانهای لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ