وزیر دفاع روسیه امروز در تماسی تلفنی با همتای انگلیسی خود، نگرانی ها در مورد اقدامات تحریک آمیز احتمالی کی یف در قالب استفاده از «بمب کثیف» هسته‌ ای را به وی خاطر نشان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه روسیه و چین بر مخالفت خود با رویکرد تقابلی غرب تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای  رایزنی و تبادل نظر کردند.
وزرای خارجه قطر و آمریکا به صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته‌ای ایران رایزنی کردند.
هاکان فیدان و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره توافق غلات تلفنی گفتگو کردند.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
وزرای خارجه آمریکا و عربستان سعودی درباره حادثه تیراندازی اخیر در برابر ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر جده تلفنی گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از رایزنی با وزرای خارجه گروه- ۷ درباره موضوعات داخلی روسیه خبر داد.
«سرگئی لاوروف» و «عبدالله بن زاید» در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» در پایتخت آفریقای جنوبی دیدار و رایزنی کردند.
«فیصل بن فرحان» و «سرگئی لاوروف» در حاشیه نشست وزرای خارجه خارجه گروه بریکس در پایتخت آفریقای جنوب با هم دیدار و رایزنی کردند.
رایزنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در مسکو آغاز شد.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای به تشریح محورهای رایزنی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و امارات پرداخت.
پیگیری توافقات انجام شده میان دو رئیس‌جمهو از اهم موضوعات رایزنی بین وزرای خارجه ایران و روسیه خواهد بود.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از دیدار و رایزنی وزرای خارجه روسیه و ترکیه در خصوص عادی سازی روابط میان آنکارا و دمشق خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی لاوروف با همتای ترکیه ای خود در ارتباط با زمین لرزه شدید امروز در ترکیه خبر داد.
وزارت خارجه روسیه از رایزنی تلفنی امروز میان وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان در خصوص گذرگاه لاچین خبر داد.
وزرای خارجه روسیه و چین در رایزنی تلفنی امروز در خصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه‌ درباره بحران سویه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
وزرای امور خارجه ترکیه و اوکراین امروز با موضوع حملات موشکی روسیه به کی یف در تماسی تلفنی رایزنی کردند.
شامگاه گذشته سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه با وزرای خارجه چند کشور عربی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای از رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای سعودی خود پیرامون موضوعات مختلف از جمله کاهش تنش ها بین ریاض و تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ