تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت و دلیل فیلترینگ، نه محدود کردن دسترسی افراد به اطلاعاتی خاص، که نگاه داشتن تمایز و مرز میان گفتار (discourse) رسمی از گفتار غیررسمی است. آن‌ها با فیلترگذاری قصد دارند که نشان بدهند در یک حیطه گفتمانی مشخص، مرز تمایزگذار میان سخن مشروع (قابل بیان) و نامشروع (غیرقابل بیان) چیست و مهم‌تر از آن اینکه چه‌کسی است که این مرز را مشخص می‌کند.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات همه اراضی این سازمان به وزارت اقتصاد برای ثبت در سامانه سادا خبر داد.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
اسماعیل خرج ۴ نفر را می‌دهد؛ خودش و همسرش به‌علاوه دو فرزند مدرسه‌رو؛ یکی اول دبیرستان و آن یکی کلاس ششم. همسر خانه‌دار اسماعیل مثل همه زن‌های بلوچ سوزن‌دوزی می‌کند و اینکه پای معاش خانواده اسماعیل تا حالا لنگ نشده، بابت همین سوزن‌زدن‌های همسرش بوده که بخش زیادی از وزن خرج زندگی را به دوش کشیده. اسماعیل مثل خیلی از پاکبان‌های ایرانشهر، ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهر است و مثل اغلب پاکبان‌های ایرانشهر، ماشین شخصی ندارد و با موتوسیکلت کهنه رفت و آمد می‌کند.
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با اورتون ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد گابریل مارتینلی، گفت که امیدوار است باشگاه با بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا نیز به توافق برسد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران درحالی عنوان قهرمانی در مسابقات کافا 2023 را کسب کرد که فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز به عنوان برترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات انتخاب شدند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام در رختکن فقط سکوت کردند.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
عباس عبدی نوشت: وظیفه حکومت این نیست که بگوید اعتراضات مورد بهره‌برداری دشمن قرار می‌گیرد. وظیفه حکومت این است که با روشن‌بینی سیاسی اجاره ندهد چنین حوادثی شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیش‌بینی بوده و علت اصلی آن نیز بی‌درایتی در سیاست رسمی است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
همه چیز روال همیشگی خود را طی می‌کند و یقین بدانید ساکت الهامی از هوادار جدا نخواهد شد.
آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد. عملکرد توپچی‌ها در این بازی باعث شده بازیکنان این تیم با انتقاد مواجه شوند.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی رهبری ساکت در زمین است که همه چیز را درک می‌کند.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
ساکت الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیم همدلی دارد که همه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند.
لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، انتقادهای اخیر از مارکوس راشفورد را رد کرده و می‌گوید این ستاره انگلیسی در فصل جاری به یکی از کلیدهای موفقیت تیم اریک تن‌هاخ تبدیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ