در پایان رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان تیم ملی اعزامی ایران موفق شد با کسب ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی والیبال ایران اتحاد بیش از هر زمان دیگری از هر زمان دیگری خود را نشان می‌دهد.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان که برای آمادگی بیشتر در ارومیه اردو برگزار کرده است تمرینات خود را برای آماده سازی در سالن ۶هزار نفره برگزار می‌کند.
مراسم وزن کشی مسابقات پرورش‌ اندام قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی پنجشنبه در اردبیل برگزار شد و برترین اندام‌های ایران برای رقابت روی باسکول رفتند. معین کوهستانی عکاس تابناک تصاویری از این مراسم تهیه کرده است
تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران و مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا یکشنبه ۱۴ خرداد در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوب کشی آقایان عصر دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) در مجموعه آزادی سالن ۸۰ برگزار شد. رشته ورزشی چوب‌کشی با نام بین‌المللی «مس رستلینگ» یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.
رویای مشترک ما، تصویری تاریخی در دوحه از ستاره های خندان و مسرور تیم ملی در سال آینده است.
تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر ژاپن عنوان قهرمانی تورنمنت ۶ جانبه تایلند را به دست آورد.
شمشیرباز سابر ایران در تیم ملی سوئد مربی شد و در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا شرکت کرد.
برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور بانوان و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
ستاره تیم ملی فرانسه در دیدار فینال با بدون این که نگاهی به جام قهرمانی کند از کنار آن رد شد.
تصویری از قهرمان این روزهای کرواسی منتشر شده که او را در حال تشویق تیم ملی کرواسی از روی سکوها نشان می‌دهد.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
تیم ملی فوتسال ایران با شکست تایلند، راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی فوتسال ایران شروع پرقدرتی در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ