کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.
شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.
۳۵۰میلیارد پول سهام مردم در پرسپولیس خورده شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه خدمات امدادی در مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه خدمات امدادی در مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.
تیم فوتبال ملوان در هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی متوقف شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در حوزه ایمنی نیز بودجه سال آینده با ۲۴ درصد افزایش مواجه بوده و مبلغ آن به ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.
هلی کوپتر مریخی ناسا یک بار دیگر بر فراز این سیاره پرواز و مسافت ۳۹۰ متر را طی کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۰ تن از ایشان وخیم است.
کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳+۹۰ بازی دیشب مقابل الفتح موفق شد اولین گلش را برای النصر به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
عیسی آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و طولانی مدت خود پس از حدود یک سال و یک ماه در یک بازی رسمی به زمین رفت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرما و یخبندان در ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت.
کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند(DPC) متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک را به دلیل نقض قانون حریم خصوصی داده های اتحادیه اروپا  ۳۹۰ میلیون یورو جریمه کرده است.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود!! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
کاشمر ـ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تصویب ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی پایدار به یک مجتمع در شهرستان کاشمر با ۱۷ روستا خبر داد.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.
نتایج تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد آمریکا از سال ۱۷۷۶ تا ۲۰۱۹ بیش از ۳۹۰ مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داشته است.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ