بازیکنان نساجی مازندران هنگام برگزاری اردوی این تیم در ترکیه با سرقت پول و برخی وسایل مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
رسانه‌های هندی اعلام کردند در پی سقوط یک جرثقیل در استان ماهاراشترا شماری کشته و زخمی شدند.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
محجوب گفت: اگر به هر دلیلی کارخانه‌ای در روز جهانی کارگر تعطیل نشود، اولاً باید حضور در کار گارگران با توافق بین کارگران و کارفرما باشد و ثانیاً و مطابق اضافه کاری در روز تعطیل برای کارگران محاسبه شود.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود کارگر به ویژه برای واحدهای تولیدی به یک مساله جدی تبدیل شده که نیازمند اندیشیدن تدبیر برای حل این موضوع هستیم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «رضا و حسین فرجی برزگر» را تسلیت گفت.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با رسیدگی به درخواست‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ کارگر در استان به کار بازگشته و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
خانه کارگر تاکید کرد که روال قانونی ابطال مصوبه مزد را آغاز می‌کند.
اگر تصور می کنید موفقیت و صدرنشینی تیم سپاهان در لیگ برتر تنها به خاطر گلزنی شهریار مغانلو است، سخت در اشتباه هستید.
قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی
مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس
درحالی که منابع کارگری در شرکت میلگرد سیرجان حدید از نزاع و خودکشی یکی از کارگران خبر می‌دهند، مقامات این شرکت و مسئولان ذی‌ربط این خبر را هنوز تایید نمی‌کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل سست شودن و وجود انواع گازهای سمی عملیات به سختی در داخل چاه ادامه دارد که پس از پایان عملیات اگر فردی در عملیات جستجو توسط آتش نشانان پیدا شد، اطلاع رسانی خواهد شد.
قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
دادگاه منطقه «لود» امروز کارگر منزل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی به حبس محکوم کرد.
معاون اسبق اجتماعی نیروی انتظامی گفت: به نظر من باید دست پلیس را هم بوسید که از آبروی خودش گذشت و آمد در خیابان‌ها با بی‌حجابی‌ها برخورد کرد. وظیفه پلیس، برخورد با جرم و هنجارشکنی است و اگر پلیس، مقتدر نباشد، ناامنی بیش‌تر می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد
شاخص کل بورس شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۰۹۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ