مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
دختر حسین یزدی درباره اتهامی پدرش نیز بیان کرد: «اتهامی که در برگه ابلاغیه قید شده بود، تبلیغ علیه نظام بود اما از قرار معلوم موضوع دیگری رخ داده چرا که بابا در تماسش گفت که قاضی ابتدا برایش قرار کفالت ۹۰ میلیون تومانی صادر کرده ولی بعد خواستار بازداشت‌اش شده است.»
داماش گیلان امروز در دیداری حساس در یزد مقابل شهید قندی قرار خواهد گرفت.
مهدی مهدوی در بازی دوم شهداب یزد در ترکیب ثابت قرار داشت.
امیر غفور بعد از پایان یافتن قرار داداش با تیم گاز جنوب عراق به تمرینات شهداب یزد بازگشت.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
شهداب یزد که در دور رفت لیگ برتر مردان به مدت 6 هفته در رتبه ششم قرار داشت به عنوان صدرنشین راهی پلی‌آف شد.
تنها یک هفته به پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده است و هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد در صدر گروه الف و ب قرار دارند.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
تیم والیبال سایپا تهران با برد برابر طلوع مهر یزد دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
یزد- رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اثر برخورد با قطار در بلوار آزادگان، دو شهروند یزدی جان خود را از دست دادند.
دادستان کل کشور گفت: ما در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که یک مقطع مشعشع در طول تاریخ اسلام است، لذا یک نائب خداجو و برحق امام منتظر در این دوره حرکتی را آغاز کرد و بسط یدی حاصل شد برای اینکه نظامی را مبتنی بر اسلام و قرآن در این کشور بنا نهاده شود.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
مدیرعامل راه آهن از راه اندازی قطار فوق‌العاده یزد- خرمشهر خبر داد و گفت: این قطار شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند و زائرین امام حسین (ع) را مستقیماً از یزد به شلمچه خواهد برد.
این قطار که شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند، زائرین امام حسین (ع) را مستقیما از یزد به شلمچه خواهد برد.
یزد- حفظ کشاورزی در یزد نیازمند حراست از حیات در کویر است اما مشکلات بسیاری این روزها کشاورزان این استان را در تنگنا قرار داده که بخشی از آنها زیرساختی و برخی دیگر طبیعی است.
محسنی‌اژه‌ای یزد را از قطب‌های اقتصادی کشور نیز خواند و گفت: مسئله تولید و سرمایه‌گذاری و قراردادها باید مورد اهمیت قرار گیرد و از آن‌جایی که کشور در جنگ اقتصادی است و مسئله اول و مهم کشور است، اگر به آن اهتمام جدی شود می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی باشد.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.
دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
اگر دلسوزی توأم با تدبیر در راه بردن امور جامعه باشد از تعداد این حادثه‌های هول‌انگیز و زیان‌های مادی و معنوی آن کاسته نخواهد شد؟
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ