مهاجم اهل غنای باشگاه هاتای‌اسپور که در زمین لرزه اخیر، زیر آوار مانده بود، ساعتی پیش نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف رسانا‌ها و نیمه هادی‌هایی که در حال حاضر دستگاه‌های الکتریکی از آن ساخته می‌شوند یک ابررسانا در برابر جریانی که از آن عبور می‌کند مقاومتی ارائه نمی‌دهد. این می‌تواند به معنای ریزتراشه‌های سریع تر، اسکنر‌های پزشکی ارزان‌تر، موتور‌های الکتریکی بهتر، توانایی انتقال برق در فواصل طولانی بدون تلفات و موارد دیگر باشد. اگر از الکتریسیته یا مغناطیس استفاده کند ابررسانایی می‌تواند آن را بهبود بخشد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، به انتقادات در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات پاسخ داد.
باشگاه چلسی توانسته گوی سبقت را از رقبا ربوده و رضایت الیه وه‌آ را برای عقد قرارداد جلب کند.
سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو، در آستانه انتقال به الهلال قرار دارد.
برای نخستین بار درعملیات حج، کاروان های زائران ایرانی با استفاده از قطار سریع السیر از مکه مکرمه وارد مدینه منوره شدند.
شرکت دولتی «چانگ گوانگ ستلایت تکنولوژی» در چین از دستیابی به نقطه عطف بزرگی در فناوری فضایی خبر داد.
کرمان- رئیس‌جمهوری گفت: بودجه و اعتبارات تکمیل طرح انتقال آب از خلیج فارس به رفسنجان سریعا تامین می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پایبندی طالبان به تامین حق ابه هیرمند، گفت: مشکلاتی که در منطقه و سیستان و بلوچستان داریم مردم را به شدت متاثر کرده است که باید اقدامات سریع تری در این رابطه اتخاذ شود؛ اما طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن حرف دیگری می زند.
فناوری نوینی ابداع شده که با کمک سیستم لیزرنوری، داده را از فاصله ۴۸۰ کیلومتری در فضا با سرعت ۲۰۰ گیگابیت برثانیه به ایستگاهی در زمین منتقل کرده است.
سرمربی قهرمان فصل سری آ به پروجا پیوست.
در ادامه جنگ قدرت میان گروه‌های نظامی در سودان، یک مستشار سیاسی در نیروهای واکنش سریع، ارتش را به اجرای سناریوی انتقال مجدد قدرت به سران اسلامگرای پیشین در حکومت مخلوع عمر البشیر متهم کرد.
ستاره سابق بارسلونا از مکالمه سری خود با ستاره برزیلی قبل از انتقال به پاری سن ژرمن پرده برداشت.
صبح امروز ۲۷ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در شهرستان کوار با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
دیدار حساس امشب آینتراخت فرانکفورت برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یک دوئل جذاب دارد؛ کولو موآنی برابر اوسیمن که هر دو گلزن و مثل یک دونده سریع هستند.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
هافبک میانی استقلال با انتقاد نسبت به عملکرد تیمش و تفاوت چشمگیر آن نسبت به پیش از تعطیلات، صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
محمد مهاجری نوشت: کوچک‌شماری و مسخره کردن تظاهرات‌کنندگان برلین و تورنتو بیشتر مصرف داخلی ـ آن هم برای بخش‌های خاص جامعه ـ دارد. باید بپذیریم ضربه‌ای که در یک ماه اخیر به‌صورت مشت‌های سنگینی به طرف ما حواله شد، در فرآیند سریع جبران نشد.
در بیانیه‌ای که دولت محلی در این خصوص منتشر کرده، آمده است که شیوع بالا از انتقال سریع زنجیره اومیکرون از دو سویه BA.۵.۱.۷ و BF.۷ بوده که هر دو سویه بسیار مسری بوده و به سرعت انتقال می‌یابند.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ