رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال شبکهٔ ESPN، قبل از بازی دیشب بین آث‌میلان و رئال مادرید در برنامهٔ زنده از هوش رفت./فارس
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال ESPN، قبل از بازی شب گذشته بین آث میلان و رئال مادرید در آنتن زنده از هوش رفت.
ویدیویی جالب از تمیرنات بازیکن جدید رئال مادرید که زیدان جدید در رئال مادرید معرفی شده است. منبع: خبرآنلاین
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید در شب قهرمانی الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان روی سکو‌های ورزشگاه «جوهره» در شهر جده دیده شد.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به برتری رسید و راهی فینال شد.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به مرحله بعدی آغاز شد.
رئال مادرید با پیروزی ۴ بر ۰ مقابل بارسلونا به فینال کوپا دل‌ری صعود کرد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهدای کشتی‌گیر در کمپ تیم‌های ملی پیرامون اعزام‌های آتی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران اظهار داشت: نه بارسلونا، نه رئال مادرید و نه لیکرز هیچ کدامشان کمپ تیم‌های ملی کشتی را ندارند
در کنفرانس خبری پیش از فینال سوپرکاپ بین رئال مادرید و بارسلونا، صبح بخیر گفتن کارلو آنچلوتی سرمربی رئالی ها به زبان عربی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد. گفتنی است این بازی در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد. منبع: ورزش‌سه
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد بارسلونا بگذرد.
یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، ۱۳ ساعت در صف انتظار ماند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کند و در نهایت با چشمانی اشکبار آنجا را ترک کرد.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
از فناوری جدید ضربات ایستگاهی در تمرینات رئال مادرید رونمایی شد.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
کاسمیرو رسما از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ