پیکیر مرحوم رستم قاسمی از چین وارد ایران شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزگاری نه چندان دور آب چشمه‌علی از محله علایین می‌گذشت و سبزه‌زار‌های محله را جانی دوباره می‌داد. بیشتر زمین‌های کشاورزی این محله از همین چشمه سیراب می‌شد و کشاورزی رونق داشت. رستم صنوبری می‌گوید: «وقتی تفکیک اراضی شد آب چشمه‌علی را هم از ما گرفتند و کشاورزی ما از رونق افتاد. ساختمان‌ها یکی پس از دیگری بنا شد و آلودگی‌های زندگی شهری مهمان همیشگی محله شد.»
علی مطهری در بخشی از گفت و گو با خبرگزاری برنا در ارتباط با حجاب و نحوه پوشش بانوان صحبت کرد.
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را به خود اختصاص داد.
تصویری از جراحت چشم سردار اسماعیل قاآنی در دوران دفاع مقدس و روی تخت بیمارستان که توسط خبرگزاری برنا از کانال منتسب به وی منتشر شده ببینید.
فواید روزه داری از منظر‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مثلا از نظر طب سنتی و علمی فواید یکسان و گاه متفاوتی دارد. روزه گرفتن فایده‌های بسیار زیادی برای بدن دارد که در برنا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
یک نفر نوشته انگار عمدی در گرفتنِ عکس‌های بد وجود دارد: خیلیییی مزخرفهههههه این کارشون! یادمه با یکی از بچه‌ها شرط بندی کرده بودیم سر اینکه ریشامونو حتی خط هم نندازیم و یه مدت بذاریم همینجور باشه. رفتم برا کارت ملی با یه پیراهن فوق گشاد زشت. خانومه گفت بشین عکس بگیرم، گفتم چی؟ گفت بشین عکس بگیرم. گفتم بابا جان من عکس همرامه. گفت نه! و اینگونه شد که عکس کارت ملیم با طالبان در رقابته…»
بعد از گذشت چند هفته، ویدیویی از ابراز ندامت دختران شهرک اکباتان منتشر شده است. منبع: برنا
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
در زیر تصویری دیده نشده از شادی سردار سپهبد قاسم سلیمانی پس از پیروزی بر داعش در یکی از عملیات ها با سلاح شخصی دیده می شود. / برنا
براساس گزارش برنا همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
براساس گزارش برنا همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
برنا فیروزی، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.
برنا از حکم زدن سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و تعیین سرپرستی جدید در این نهاد خبر داد.
جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در رقابتهای جهانی صربستان در شرایطی به میدان رفتم که بیماری و عفونت شدید باعث ضعف بدنی من شد و دستم از مدال خالی ماند.
تا لحظه مخابره این خبر نامبردگان دستگیر نشده‌اند و اخبار مربوط به بازداشت آن‌ها صحت ندارد.
به نوشته برنا «به نظر می رسد این خبرسازی کذب در راستای تخریب دولت و تحت فشار قرار دادن سرپرست وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی درحال توزیع است و از جانب مخالفان دولت ساماندهی می شود.»
حسینی درباره این که برخی از نمایندگان عنوان می‌کنند وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و در خصوص عملکرد مشاورش که بنا بر اتهاماتی بازداشت شده است پاسخگو باشد و این بیماری که مطرح می‌شود وی دارد، بهانه‌ای بیش نیست، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ایشان واقعا بیمار بودند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کنید. / برنا
تنیسور کروات با شکست استفانوس سیتسیپاس به قهرمانی مسابقات 1000 امتیازی سینسیناتی دست پیدا کرد.
برنا چوریچ کروات پس از یک سال دوری از میادین به عنوان قهرمانی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی در آمریکا رسید.
آخرین اطلاعات از کنکور سراسری و کارشناسی ارشد
برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ