در زیر تصویری دیده نشده از شادی سردار سپهبد قاسم سلیمانی پس از پیروزی بر داعش در یکی از عملیات ها با سلاح شخصی دیده می شود. / برنا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
سردار آزمون دیروز رقم زننده اتفاقات جالبی شد؛ سرمایه‌گذاری در جایی که شاید هیچکس حدس هم نمی‌زد.
چند سالی است که رفتارهای غیرمنتظره سردار آزمون سپری و او حالا از همیشه دوست داشتنی تر شده است.
نماینده مهاباد در مجلس نوشت: ممانعت از اظهارنظر و نطق نمایندگان خلاف قانون اساسی است.
شاید پس از مدت‌ها شاهد حضور دوباره مهدی طارمی و سردار آزمون در کنار هم باشیم.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
مسئولان باشگاه شمس‌آذر از مدیران اداره کل ورزش و جوانان خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر نواقص ورزشگاه سردار آزادگان را برای حضور در لیگ برتر برطرف کنند.
یکی از جیمی‌جامپ‌های پرشمار بازی دیشب در تبریز با بقیه متفاوت بود.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
مغز میوه اگرچه سرشار از کالری است، اما منبع خوب چربی اشباع نشده و غنی از پروتئین، ویتامین‌های گروه B و سلنیوم نیز محسوب می‌شود. پروتئین باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و در بهبود خلق و خو تاثیر مثبتی دارد.
شادی سردار آزمون و مهدی طارمی پس از پیروزی دراماتیک ایران برابر ولز، همچنان سوژه رسانه های خبری است.
نشریه «سان» در واکنش به این خوشحالی بعد از به ثمر رسیدن گل رامین رضاییان نوشت:‌ ستاره ایرانی در جشن دیوانه‌کننده کی‌روش را خفه کرد!
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
سردار آزمون پس از کارلوس کی‌روش سراغ مهدی طارمی رفت تا خوشحالی شدید خود را تقسیم کند.
شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
شاید ستاره تیم ملی که چهل‌ویکمین گلش با لباس ایران را در شصت و پنجمین بازی ملی‌اش مقابل سنگال به ثمر رساند، نتواند دیدار اول ایران مقابل انگلیس را از ابتدا شروع کند
گل کریم انصاری‌فرد به منچستریونایتد در کانون توجهات قرار گرفته است.
سردار آزمون در بازی امشب تیمش مقابل پورتو فرصت بازی پیدا نکرد تا دوئل ایرانی‌ها در این دیدار را شاهد نباشیم.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
شاید بدبین‌ترین هوادار لورکوزن هم تصور نمی‌کرد این فصل با سه باخت متوالی آغاز شود.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.
بازی حساس امروز بایر لورکوزن و بروسیا دورتموند شاید بدون حضور سردار آزمون، ستاره ایرانی، برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ