برنا فیروزی، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هیات دولت بعد از انتصاب به این سمت حضور پیدا کرد.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
سرپرست جدید فدراسیون چوگان در حالی از سوی وزارت ورزش منصوب شد که یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون هم محسوب می‌شود!
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
وزارت خارجه کانادا چهارشنبه اعلام کرد که اتاوا و ریاض بر سر از سرگیری روابط کامل دیپلماتیک و انتصاب سفرای جدید به توافق رسیدند.
سه عضو سازمان خصوی سازی؛ اقتصادی، مالی و حقوقی خواهند بود و وزارت ورزش و جوان یک عضو ورزشی و یک فرد مالی را انتخاب کرده است.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس جدید این کمیته به همراه دو نایب رئیس که از وزارت ورزش هستند مشخص شدند.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
عاموس گلعاد از مقامات سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مکلف شدن بنیامین نتانیاهو به تشکیل کابینه جدید از انتصاب های جدید وی اعلام خطر کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حکمی، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را به عنوان « رییس کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان » منصوب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه انتخاب رئیس جمهور جدید برزیل را تبریک گفت.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از سیاسیونی‌ که در دولت جدید عراق حضور دارند، می‌خواهیم که به اراده عراقی‌ها برای روی کار آمدن دولتی که پاسخگوی خواسته‌های آنها باشد، احترام بگذارند.
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق استقبال می کند.
وزارت ورزش و جوانان ظاهرا برای دو فدراسیون سرپرست جدید تعیین خواهد کرد.
دو انتصاب جدید در وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ