واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایست قلبی وضعیتی است که قلب نمی‌تواند وظایف خود مانند پمپاژ خون اکسیژن‌دار به سرتاسر بدن برای رساندن اکسیژن به مناطق حساس مثل مغز و بقیه اندام‌ها را انجام دهد. گاهی اوقات به آن «ناگهانی» می‌گویند، زیرا به نظر می‌رسد که بدون هشدار و علائم قبلی اتفاق می‌افتد. در این شرایط بیمار به طور ناگهانی تمام فعالیت‌های قلبی خود را از دست می‌دهد، تنفسش متوقف شده و بیهوش می‌شود. بدون درمان فوری، ایست قلبی ناگهانی می‌تواند منجر به مرگ شود.
حسن اسماعیل، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال بحرین، در پی سکته قلبی درگذشت.
عروق حالت صاف و کشسانی دارد و زمانی که پلاک بر روی دیواره‌های داخلی جمع می‌شود، آن‌ها را سفت و باریک می‌کند. همین عامل جریان خون را در عضلات قلب کاهش می‌دهد و در نتیجه اکسیژن مورد نیاز به قلب نمی‌رسد. اگر پلاک شکسته شود منجر به حمله قلبی یا مرگ ناگهانی می‌شود.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان/ دلهره یک تبهکار!/ اعتراف شیطان به شکار ۶ زن در پراید نوک مدادی/ پایان قدرت نمایی با چاقو/ اعتراف به قتل در پرونده‌ای بدون جسد/ راز پیامک‌های جنایی!/ تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان
یک نشریه آمریکایی به استناد اسناد لو رفته از پنتاگون، نوشت که آمریکا روی چهار «سناریو غیرمنتظره» که می‌تواند جنگ اوکراین را تحت‌الشعاع قرار دهد، تمرکز کرده است.
خانواده، دوستان و اعضای تیم به یک فوتبالیست 28 ساله پس از مرگ ناگهانی او ادای احترام کردند.
شکرآبی، دامپزشک گفت: قطعا همکاران خیلی زحمت کشیدند ولی شاید اهمال کاری شده و زودتر می‌شد کاری کرد. متاسفانه هیچ وقت آزمایش‌ها اعلام نشد. در مورد مرگ ناگهانی حیوان اگر به خاطر کلیه باشد یک شبه اتفاق نمی‌افتد که یوزپلنگ با سیستم بدنی بسیار قوی را از بین ببرد.
مرگ ناگهانی یک دروازه‌بان بلژیکی بلافاصله بعد از مهار یک ضربه پنالتی این کشور را شوکه کرده است.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
مطالعه جدید نشان می‌دهد نوزادانی که در دوران بارداری در معرض سیگار کشیدن مادر قرار می‌گیرند در مقایسه با نوزادان غیرسیگاری بیش از پنج برابر در معرض خطر مرگ ناگهانی هستند.
بانجی جامپینگ تجارت خطرناکی است و در جا‌هایی حتی به آن تجارت مرگ و زندگی هم گفته میشود در این ویدیو لحظه آزاد شدن ناگهانی طناب این بازی خطرناک و پرت شدن یک مرد را میبینید.
تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
چین در ماه گذشته پس از حذف ناگهانی استراتژی سختگیرانه «کووید صفر» و حذف محدودیت‌های سفر، انفجاری را در موارد کووید و مرگ و میر تجربه کرد. طبق گفته دولت چین، حدود ۶۰هزار نفر در فاصله بین ۸ دسامبر تا ۱۲ژانویه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه حتی این رقم نیز می‌تواند میزان واقعی تلفات را کمتر از حد واقعی اعلام کند.
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
ولادیمیر ماکی روز شنبه در سن ۶۴ سالگی به طور ناگهانی درگذشت. برخی گزارش‌ها می‌گویند که این دیپلمات کهنه‌کار درخصوص مسئله جنگ اوکراین به طور مخفیانه با غرب در ارتباط بود و قصد جلوگیری بلاروس از مشارکت در جنگ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را داشت.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ولز به همراه خانواده خود برای حمایت از تیم ملی کشورش در جام جهانی به قطر سفر کرد جمعه در سن ۶۲ سالگی به مرگ طبیعی درگذشت و در بازی ولز مقابل ایران در جام جهانی حاضر نشد.
این خبرگزاری به نقل از آناتولی گلاز، سخنگوی وزارت خارجه بلاروس گزارش داد: «ولادیمیر ماکی، وزیر امور خارجه بلاروس به طور ناگهانی درگذشت».
یوهان همل، داور فرانسوی، روز چهارشنبه پس از سکته مغزی در تمرین روز سه شنبه، به طرز غم انگیزی فوت کرد.
داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
بهرام محبی، متخصص قلب و عروق گفت: شایع‌ترین مثال در ارتباط با مرگ ناگهانی، ورزشکاران حرفه‌ای هستند که حتی در حین فعالیت ورزشی، دچار مرگ ناگهانی شده اند.
خبرنگار و کارشناس فوتسال ژاپن به شکست تیم ملی فوتسال این کشور برابر عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
در مورد علت مرگ والدیر سگاتو یا همان هالک برزیلی هم همسایه‌های او گفته اند که ساعت ۶ صبح او خودش را به سختی به پنجره آن‌ها را رسانده و تقاضای کمک کرده است. یکی از همسایه ها می گوید که در واقع او در روز مرگش برای تنگی شدید تنفس از آن‌ها تقاضای کمک کرده و گفته است: «به من کمک کن، کمکم کن، چون دارم می‌میرم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ