شکلات تلخ حاوی فلاونول‌هایی است که به عنوان آنتی‌اکسیدان در بدن عمل می‌کنند و قادرند سلامت پوست را بهبود ببخشند. همچنین مصرف شکلات تلخ در پیشگیری از بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و زوال شناختی نقش مثبت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسر جوان می‌گوید قصد داشت دعوای دوستانش را پایان دهد که خودش ناگهان مرتکب قتل شد.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
روابط عمومی دولت استونی اعلام کرده است که این کشور به همراه لتونی و لیتوانی به طور مشترک اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تا سال ۲۰۲۵ اتصال به شبکه برق روسیه را تمام خواهند کرد. ‌
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
اداره کل حفاظت محیط زیست یزد: یوزپلنگ وضعیت مناسبی نداشته و در همان دقایق اولیه در محل تلف شده بود که در معاینه اولیه توسط دامپزشک، هیچ گونه علایم ظاهری مبنی بر ضربه یا شکستگی مشاهده نشده و پس از هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و برداشت نمونه‌های لازم بانک ژن و بانک اسپرم، لاشه و نمونه‌ها برای بررسی دقیق‌تر به سازمان مرکزی محیط زیست ارسال شد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ارتباط با ادعا‌ی مسجد مکی برای دستگیری فردی که قصد داشت طلاب مسجد مکی و شخص عبدالحمید را مسموم کند، گفت: آنه باید ثابت کنند که این شخص که قصد چنین کاری را داشته و گرنه باید در برابر قانون پاسخگو باشند.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
ضرب‌المثل مشهور خیاط در کوزه افتاد، یکی از ضرب المثل‌های رایج در زبان فارسی است که داستان شنیدنی دارد.
زاکانی، شهردار تهران در واکنش گفته کسی که در دوره شهرداری‌اش ویرانی به بار آورده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده، حالا می‌خواهد شهردارِ در سایه باشد. ‌
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فنرباغچه در حضور سعید معروف کار را به بازی سوم کشاند.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
‌می‌توانید گوش‌های خود را در خانه با دستمال مرطوب یا قطره‌های بدون نسخه تمیز کنید.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
به عقیده بازیکن نساجی، تقابل با استقلال در هفته ششم شبیه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید بود.
در یکی از بازی های هفته ششم لیگ برتر مس رفسنجان در استادیوم این شهر میزبان هوادار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ