بعد از ادعای دیروز سرخیو آگوئرو مبنی بر اینکه لیونل مسی به فکر بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز است، ماکسی رودریگز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، به او پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم پرهوادار مارسی نتوانست در دور سوم لیگ قهرمانان از سد پاناتینایکوس یونان بگذرد و حذف شد.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
مذاکره مالی مارسی با پورتو برای انتقال طارمی
لیونل مسی بامداد امروز در بازی خداحافظی ماکسی رودریگز در ورزشگاه نیوولزاولدبویز حاضر شد و در این بازی موفق به ثبت هت‌تریک شد.
امروز شنبه باشگاه نیوولز اولدبویز مراسم خداحافظی با ماکسی رودریگز را در آرژانتین برگزار می‌کند. این مراسم مهمانی بزرگ دارد و لیونل مسی در آن حضور خواهد داشت.
محققان دانشگاه هنگ کنگ یک سیستم تولیدکننده بو برای محیط های واقعیت مجازی ابداع کرده اند که روی صورت قرار می گیرد با کمک یک محرک بوهای مختلفی را ایجاد می کند.
کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
سردار آزمون در مسیر انتقالی قرار گرفته که چند ماه پیش فقط یک گام تا آن فاصله داشت.
نشریه بیلد آلمان مدعی شد المپیک مارسی همچنان پیگیر جذب سردار آزمون است و باشگاه بایر لورکوزن مخالف جدایی مهاجم ایرانی خود نیست.
مارسی، تیم سوم لیگ یک فرانسه، بیانیه‌ای‌ رسمی منتشر کرد و از تصمیماتی که علیه این باشگاه گرفته می‌شود، ابراز ناراحتی کرد.
سرمربی مارسی به داور بازی تیمش با لانس به شدت اعتراض کرد که چرا تصمیمات کلیدی را فقط به ضرر تیم او گرفته است.
یک ماوس بلوتوثی طراحی شده که داخل دهان کاربر قرار می گیرد و به افراد دچار فلج چهار اندام کمک می کند از رایانه به طور کارآمد و ایمن استفاده کنند.
لیونل مسی 24 ژوئن (سوم تیرماه) برای بازی خداحافظی ماکسی رودریگز به باشگاه سابقش نیوولز اولدبویز بر می‌گردد.
المپیک مارسی در چارچوب هفتع بیست و هشتم لیگ فرانسه، با پیروزی 2-1 برابر رنس به مسیر پیروزی‌های خود بازگشت.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
پاری‌سن‌ژرمن در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه موفق شد با نتیجه 3-0 المپیک مارسی را شکست بدهد.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
باشگاه المپیک مارسی تلاش می کند تا با قراردادی دائمی، سردار آزمون را به خدمت بگیرد.
یک استارت آپ ماسکی ابداع کرده که با کمک چند حسگر حرکات چشم فرد هنگام خواب را ردیابی و اطلاعاتی درباره مدت زمان مرحله REM برای هر کاربر در خانه و به سادگی فراهم می کند.
در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.
ماسکی که کووید را از آنفلوآنزا تشخیص می‌دهد
دانشمندان چینی به تازگی ماسکی طراحی کرده اند که می‌تواند ابتلا به کووید-۱۹ و آنفولانزا را در عرض ده دقیقه تشخیص دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ