مجید شاکری با بیان اینکه مهم‌ترین عامل فعلی جهش نرخ ارز مربوط به بستن حساب‌ها در انتهای سال میلادی و برگزاری جام جهانی است، عنوان کرد: اگر هم کمبودی داشته باشیم در درهم امارات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطری‌‌‌‌ها میزبانی یکی دیگر از رویدادهای ورزشی بزرگ جهان را به افتخارات خود اضافه خواهند کرد.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که یکی از مفسران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به لقب «شیخ استرا» که به واسطه هیجانش در بازی‌های ایران و عربستان به او داده شد، واکنش نشان داد.
یکی از کارکنان ورزشگاه میزبان فینال جام جهانی به دلیل سقوط از طبقه هشتم این ورزشگاه جان باخت.
حتی یکی از هواداران تیم ملی انگلیس نیز در زمان برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بازداشت نشد.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی شب گذشته با قبول شکست مقابل مراکش از جام جهانی قطر حذف شد که جاری شدن اشکهای «کریستیانو رونالدو » به یکی از سوژه‌های رسانه‌های جهان تبدیل شد.
در حال سپری کردن روز‌های پایانی یکی از بهترین ادوار جام جهانی هستیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: من پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دارم و می توانم یکی از آنها را فدای جام جهانی کنم.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند عملکرد خوبی در مصاف با انگلیس ارائه کند و در این مسابقه موفق شود.
سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی پرتغال بتواند جام جهانی را فتح کند و قهرمان مسابقات شود.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
دانیلو، مدافع باتجربه برزیل، مدعی شد آنها یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وولوز در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، فهرست بیست و شش نفره تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
کورنیش دوحه یکی از محبوب ترین دیدنی های قطر است. این ساحل با طراحی ماهرانه هلالی شکل است. زیبایی آن در شب چند برابر می‌شود و پیاده روی کنار آن تجربه خاصی را به ارمغان می‌آورد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس برنامه‌ای برای اعزام نماینده به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال دارد، گفت: البته ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان رسماً از رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در جام جهانی در این کشور دعوت کرد.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ