فینال امشب جام جهانی به لحاظ جوایز فردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی امشب، از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
حساس ترین بازی های هفته دوم بین تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و سرخپوشان تبریزی جبران نتیجه دیدار هفته اول مقابل سپاهان هستند.
تیم ملی بسکتبال بانوان از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود در کاپ آسیا می‌رود به این امید که برای نخستین‌بار از دیویژن B این رقابت‌ها صعود کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود موفق شد امارات متحده عربی را شکست بدهد.
وزیر دفاع بولیوی پس از بازگشت به لاپاز از علاقه دولتش به دریافت پهپادهای ایرانی صحبت کرد. در حالی که همچنان جزئیات مربوط به نوع هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی که قرار است ارسال شوند؛ مبهم است، توافق تهران قبلا نگرانی ایالات‌متحده را برانگیخته است.
اینترمیلان و یوونتوس برای جذب کارلوس آگوستو، مدافع چپ مونزا، باهم رقابت می‌کنند.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: قطعاً ششمین دوئل حسن یزدانی و دیوید تیلور بسیار حساس و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
یکی از مهم‌ترین تقابل‌ها در دربی ۱۰۱، بین دو مدافعی است که عضو جدایی‌ناپذیر و در عین حال تاثیرگذار ترکیب سرخابی‌ها بوده‌اند.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
امیررضا معصومی با شکست رقبایی همچون طاهری و محبی به فینال سنگین وزن و دیدار با امیرحسین زارع رسید.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
استقلال – تراکتور یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیش بینی می شود، تبدیل به یکی از بازی های زیبای این فصل مسابقات تبدیل شود.
قلیچداراوغلو اصلاح رابطه ترکیه با غرب را ضروری می‌داند و همزمان معتقد است که باید در رابطه آنکارا با مسکو هم تغییراتی حاصل شود. درحالی که اردوغان در دو سال اخیر در تحولات قفقاز با جانبداری از آذربایجان بر آتش تنش دمید، اما قلیچداراوغلو مانند او دیدگاه‌های قومی نداشته و به اصطلاح پان‌ترکیست نیست.
پروفسور احمد داووداوغلو را بسیاری ناجی اردوغان در برهه‌های مختلف ریاست وی می‌دانند؛ چه آن زمان که نخست‌وزیرش بود؛ چه زمانی که در نقش وزیر امور خارجه اردوغان خدمت می‌کرد. اما نگاهی به سابقه اردوغان نشان می‌دهد او همچون دوران فوتبالی‌اش، تک‌روی را بیشتر از همکاری تیمی و پاسکاری می‌پسندد.
دوئل مسلحانه خونین ۲ باجناق
در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان میزبان تراکتور تبریز است.
بازی مهم لیگ والیبال عراق با پیروزی الشرطه مقابل گاز جنوبی همراه بود.
دورتموند در حالی فردا برای حفظ صدرنشینی به مصاف بایرن می‌رود که آمار و ارقام کاملاً بر علیه این تیم است.
موج اعتصابات و اعتراضات میلیونی در شهرهای مختلف فرانسه به افزایش سن بازنشستگی نوک کوه یخ مصائب اقتصادی این کشور است؛ مصائبی که بیش از هر عاملی، ریشه در مدیریت ماکرون و بحران اوکراین دارد.
استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده ای نداشت.
پیکاپ T ۸ محصول سال ۲۰۱۸ بازار چین است. البته جک در مدل ۲۰۲۱ فیس‌لیفت این پیکاپ را با نام T ۸ PRO نیز عرضه کرده که فعلا خبری از آن در کشورمان نیست. جک T ۸ از سیستم جناغی دوبل با فنر مارپیچ در تعلیق جلو و سیستم فنر تخت در تعلیق عقب بهره می‌برد. داشتن زاویه حمله ۳۰ درجه‌ای و زاویه فرار ۲۳ درجه‌ای، به خوبی می‌تواند آفرودر بودن T ۸ را ثابت کند.
پس از نمایش درخشان برابر فولاد، عارف آقاسی یک بار دیگر باید محمد محبی را مهار کند.
مودنا در جدالی یک طرفه موفق شد با نتیجه 3-0 لوبه را شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ