رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته و پرونده سرنوشت آنان همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امورند.
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
یک باستان شناس در یادداشتی نوشت: برخی می‌خواهند پرونده منطقه‌ای بکر از نظر باستان‌شناسی که می‌توانست پاسخ‌گوی پاره‌ای از ابهام‌های تاریخی و فرهنگی این سرزمین باشد را با وضعی نامطلوب ببندند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با عنوان این مطلب که برخی از معابر سطح شهر هنوز لغزنده هستند، از رانندگان درخواست کرد با سرعت مقرره حرکت کنند.
چه در پنجره تابستانی و چه در پنجره زمستانی برخی از بازیکنان با فسخ قرارداد خود راهی تیم جدید می شوند و این گاهی موجب طرح پرونده های جدیدی در کمیته وضعیت می شود.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
شدت بارش‌های امروز برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. فردا شنبه ۵ آذرماه بارش‌های در این مناطق ادامه دارد و یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پیش بینی شده است.
ابوذر نصرالهی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به برخی از این افراد سودجو که با خانواده بازداشتی‌ها تماس می‌گیرند، اشاره می‌کند می‌گوید: برخی افراد که به ما مراجعه داشتند و جزء بازداشتی‌های اخیر بودند، اذعان کردند که از افرادی با آن‌ها تماس گرفته‌اند و مدعی بوده‌اند می‌توانند ظرف ۴۸ ساعت عزیزانشان را آزاد و پرونده را جمع کنند که در واقع یک باب کلاهبرداری جدید است که با توجه به وضعیت روحی‌ای که خانواده‌ها دارند این کلاهبرداری رایج شده است.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
بررسی پرونده‌های شش ماه اخیر بیانگر افزایش پرونده‌هایی است که برخی از آنها با فشار افکار عمومی و با محتوای اجتماعی تشکیل شده و در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ