برخی منابع گفته اند که نتانیاهو حاضر نیست وزارت جنگ را به «اسموتریچ»، رهبر حزب صهیونیسم دینی بسپارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.
بازی امروز رئال مادرید و یوونتوس یکی از پر جیمی جامپ ترین بازی هایی بود که در این چند سال برگزار شده است.
دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.
محققان نشان دادند که با استفاده از نانولوله‌ها و به کارگیری آن در کروماتوگرافی و طیف‌سنجی جرمی، می‌توان با دقت و صحت بالا باقیمانده‌های آنتی‌بیوتیک آمینوگلیکوزید را در محصولات آبزی مشخص کرد.
هواداران بارسلونا بعد از بازی هفته آینده مقابل مایورکا باید با ورزشگاه نوکمپ برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که داوطلبی همزمان در انتخابات مجلس و سایر انتخابات به استثنای انتخابات خبرگان رهبری ممنوع است.
برای بسیاری از عراقی ها، علت اصلی از دست دادن بسیاری از تاریخ کشورشان متوجه ایالات متحده است. طبق گزارش ها، در طول تهاجم، ژنرال های آمریکایی به حفاظت از آثار تاریخی عراق اهمیت نمی‌دادند.
صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
اردبیل- همزمان با روز درختکاری هوای پاک اردبیل با حضور ناخوانده ریزگردها آلوده شد تا جای خالی توسعه فضای سبز و درختکاری به شدت احساس شود.
اختلافات از پشت در‌های بسته آغاز شده، اما رفته‌رفته علنی می‌شود و خبر از تغییر هندسه پیمان‌ها در منطقه شورای همکاری خلیج فارس همزمان با تلاش ایران برای افزایش نفوذ در منطقه می‌دهد.
کم پیش می‌آید سالمندی را بشناسید که روزانه قرص مصرف نکند. این قرص‌ها از مکمل‌ها تا دارو‌های تجویزی برای بیماری‌ها متفاوت هستند، اما معمولا کمتر سالمندی به این نکته توجه می‌کند که این قرص‌ها را نباید با مایعاتی، چون مواد کافئین دار، آب میوه، شیر و... خورد و بهتر است حتما با آب مصرف شوند. در ادامه به بررسی نوشیدنی‌های مجاز و غیرمجاز برای مصرف قرص‌ها می‌پردازیم.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از افتتاح همزمان ۷۶ پروژه زیرساختی شبکه تعاون روستایی ایران در سراسر کشور در ایام دهه فجر خبر داد.
همزمان با تشدید بحران در جامعه صهیونیستی و کشیده شدن این اختلافات به سطوح بالای نظامی و سیاسی، سفیر رژیم صهیونیستی در کانادا در اعتراض به سیاست های نتانیاهو استعفا کرد.
اگرچه بوئینگ ۷۳۷ دور از برادر خود است و همین موضوع اختلاف بسیاری در اندازه این دو هواپیما در این ویدئو به وجود آورده است، اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که طول این ۷۴۷ که در تصویر ملاحظه می‌فرمایید، ۷۶ متر است. در مقابل طول یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ۴۰ متر می‌رسد.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ