مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از افتتاح همزمان ۷۶ پروژه زیرساختی شبکه تعاون روستایی ایران در سراسر کشور در ایام دهه فجر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۱۷ خانه محیط‌زیست و هفت خانه فناور محیطزیست در استان اصفهان در آستانه هفته دولت به طور همزمان بهره برداری شد.
کرمان- همزمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به استان کرمان واحد گازی نیروگاه سیکل‌ترکیبی فولاد بوتیا به ظرفیت ۳۱۲ مگاوات افتتاح شد.
همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست ۳ پروژه محیط زیستی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان تاکید کرد: «از امکانات موجود برای تکمیل کارهای باقیمانده بند بخش آباد استفاده خواهیم کرد و همچنین از شرکت قراردادی (پیمانکار) می‌خواهیم کارهای محوله را با صداقت و اعتماد به پایان برساند.»
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رییس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رئیس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات، هفت پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
رییس جمهور همزمان با روز جهانی ارتباطات، ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را افتتاح کرد.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
قم- کتابخانه مرکزی قم همزمان با نیمه شعبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۰۵ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی ۵۲۹ نفر به بهره برداری می رسد.
کاشمر ـ فرماندار کاشمر از افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان در دهه ‏فجر در این شهرستان خبر داد. ‏
تربت حیدریه ـ بخشدار کدکن از افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه خبرداد.
داریوش امانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای با ۱۳۰هزارو ۷۵۶.۴ میلیاردریال اعتبارهزینه شده وبا ۲۰۶ هزارمیلیارد ریال ارزش ریالی به بهره‌برداری می‌رسد.
21 طرح همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
دبیر شورای ورزش معاونت صدا از افتتاح «رادیو جام‌جهانی» به عنوان یک رادیوی فصلی تا پایان آذر ماه خبر داد.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
معاون گردشگری گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت گردشگری ۱۸۳ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
همزمان با مراسم گرامیداشت هفته دولت در وزارت ارتباطات پروژه‌های ۵G همراه اول در تبریز، اهواز و کیش افتتاح شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.
همزمان با هفته دولت نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
کاشمر ـ فرماندار کاشمر گفت: ۷۷ پروژه مربوط به بخش‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی، آبخیزداری و خدماتی در شهرستان افتتاح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ