بازی امروز رئال مادرید و یوونتوس یکی از پر جیمی جامپ ترین بازی هایی بود که در این چند سال برگزار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان های کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۰ نفر سارق دستگیر و ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات، توضیحاتی ارائه داد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از اجرای دو دیوارنگاره داستان‌های شاهنامه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی خبر داد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی ضمن کنایه به یک باشگاه، خواهان برگزاری همزمان بازی‌ها شد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را به صورت همخوانی اجرا کردند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح مبارزه با سارقان مغازه به طور همزمان در سراسر کشور که منجر به کشف بیش از ۵۲۰ فقره سرقت شد، خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: در این طرح تعداد ۹۷۰ فقره سرقت لوازم کشف شد.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
همزمان با برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌هایی از نیروهای چهارگانه ارتش با حضور در روستاهای کم برخوردار جاسک به اجرای طرح مردم یاری و کمک مومنانه به ساکنان این مناطق پرداختند.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
بندرترکمن- همزمان با اجرای عملیات لایروبی خلیج گرگان و با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا، لجن و لای برداری از اسکله بندرترکمن اجرایی و تردد شناورهای صیادی و گردشگری به خلیج گرگان تسهیل شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
خمین - فرمانده ناحیه سپاه خمین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان خمین اجرا می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ از آغاز به کار طرح‌های ترافیکی ویژه استقبال از مهر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی خبرداد.
خانمحمدی گفت: همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کمک زیادی داشتند و در این راستا ۳۰۰ سرشبکه هم دستگیر شدند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای پروژه های پایلوت مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۱، مناسب سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان آغاز شد.
همزمان با بروز تنش میان نیروهای امنیتی و اقلیت صرب‌تبار در شمال کوزوو، بار دیگر اجرای مصوبه الزام صرب‌ها به نصب پلاک خودرو صادر شده از جانب کوزوو به تاخیر افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ