اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
میلر گفت که قطرات آب به «ردیاب حرکت هوا» تبدیل می‌شوند. به این معنا که هوا میلیون‌ها قطره را به مسیر خود می‌ریزد و ابر مرئی را تشکیل می‌دهد. اما این فقط سقوط و برخاستن همزمان نیست. در حالی که ابر‌ها در ارتفاع نسبتاً ثابتی ظاهر می‌شوند، با ترکیب شدن هوای بالارونده با قطرات در حین متراکم شدن و تبخیر شدن، نوسان می‌کنند. میلر گفت: «آن‌ها در واقع با سرعتی در حال شکل گیری و تبخیر هستند که باعث می‌شود کمی ساکن به نظر برسند.»
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری بولدر کلرادو آمریکا یک ردیاب نانوسیم تک فوتون ابر رسانا ساخته اند که می تواند تصاویری با وضوح ۴۰۰ هزار پیکسل ثبت کند.
ویتنام به شبکه های اجتماعی خارجی اعلام کرده است از هوش مصنوعی برای ردیابی محتوای مخرب استفاده کنند.
با کمک دستگاهی که دردسته سبدهای خرید فروشگاه ها نصب می شود می توان ریتم ضربان قلب کاربر را رصد کرد.
محققان می‌گویند که می‌توان از پرتو‌های کیهانی برای مکان‌یابی زیر آب یا زیر زمین استفاده کرد.
این سگ ها می توانند تاریخچه خود را به نژادهای قاره ای که توسط مستعمره نشینان بوئر به آفریقای جنوبی آورده شدند و سپس با سگ های بومی آمیخته شدند، ردیابی کنند.
پژوهشگر ایرانی حسگر ردیابی گاز آمونیاکی ابداع کرده که پتانسیل بالایی برای تولید دستگاه ارزان قیمت تشخیص پزشکی و تعیین کیفیت و ایمنی موادغذایی دارد.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب چشمی شدند که دارای دقت مکانی کمتر از یک درجه بینایی و دقت زمانی پانصد هرتز است.
کانسپت ردیاب هوشمند گوگل بر پایه GPS است، ابعاد کوچک و سبکی دارد، بنابراین می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.
فرانسه تیک تاک را به دلیل کوتاهی های مرتبط با کنترل ردیاب های آنلاین( کوکی ها)، ۵ میلیون یورو جریمه کرده است.
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برای ۴۰‌میلیون تومان دکتر را کشتم/ گذشت اولیای دم؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد/ قتل به خاطر فیلم سیاه/ جنایت به خاطر حسادت/ ردیاب سگ بی‌وفا دزدان را گرفتار کرد!/ قداره کش‌های توس در پنجه اقتدار پلیس!/ مقتول، آزار شیطانی‌ام داد، او را کشتم/ دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!
گروهی از محققان ادعای اپل برای ناشناس ماندن شیوه مصرف دیتا در دستگاه های این شرکت را نقض کرده اند زیرا آنها متوجه شدند یک شناسه دیجیتال مخصوص فعالیت در دستگاه را به اپل آی دی مرتبط می کند.
از پرتاب ماهواره‌های تصویری گرفته تا ساخت ماهواره‌های ردیاب و البته ارتباطات ماهواره‌ای از طریق استارلینک، ماسک را به یک بازیگر کلیدی در مهم‌ترین تلاش‌های پنتاگون تبدیل کرده است.
ماهواره ای که در فرایند ساخت آن از گاراژ خانه ای در ردینگ انگلیس آغاز شد به زودی به فضا ارسال می شود تا از انتقال غیرقانونی مهاجران و فعالیت های خلاف قانون دیگر جلوگیری کند.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌ برای جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از جمله لوازم خانگی ردیابی تأمین ارز کالاهای قاچاق است.
اپلیکیشنی توسعه یافته که با کمک هوش مصنوعی می تواند ویروس کرونا را در صدای افراد ردیابی کند.
نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.
محققان دانشگاه MIT با کمک ذرات ریز طلا یک تست نوآورانه ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند میزان ایمنی بدنشان در مقابل کووید ۱۹ را به سرعت و با دقت بسنجند.
بر اساس گزارشی که اخیرا توسط ردیاب واتساپ WABetaInfo در تاریخ ۵ آگوست منتشر شده است، واتساپ به زودی هنگام تلاش برای ورود به حساب کاربری توسط یک دستگاه جدید، به کاربر هشدار می‌دهد.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ