شمیرانات- استاندار تهران گفت: سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران ۴ ساله به سود می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد و گفت: به زودی شاهد جهش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.
وزیر راه و شهرسازی  اعلام کرد: تمامی کشورهای منطقه می‌توانند با استفاده از راه‌ها و ظرفیت‌های ایران، بخش عمده‌ای از مسائل ترانزیتی و لجستیک خود را حل کنند
حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و مشترک در بخش صنعتی کشور عربستان سعودی به ۱۴۴ میلیارد دلار رسیده است.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی متناسب با سهم آن در تجارت نیست.
اوراق سلف نفتی که قبلاً مطرح شد، جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی نداشت و نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و طرحی برای فروش نفتی که هنوز استخراج نشده بود که کار غلطی بود. اما بازار تا الان به سازوکار گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی واکنش خوبی نشان داده است.
به گفته یک مشاور ارشد دولت برزیل، این کشور تصمیم دارد در بخش تولید نیمه رسانای چین سرمایه گذاری کند و از فناوری های آن استفاده کند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
رئیس سازمان فضایی با تاکید براینکه باید مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فضایی حل شود، گفت: در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته شرکت‌های خوبی شکل گرفته و حوزه دولتی از آن استفاده می‌کند.
وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت خزانه داری آمریکا مشغول آماده سازی یک برنامه  جدید است که سرمایه گذاری در بخش های خاصی از کشورهای متخاصم را ممنوع می کند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۲۷ پرونده بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: هر میزان تخصیص اعتبار در بخش پژوهش بیش از آنکه هزینه باشد، سرمایه گذاری است.
خیراله خادمی گفت: جزییات سرمایه گذاری روس ها محرمانه است اما می توانم بگویم که نتیجه مذاکرات باعث رخ داده های مهم در بخش ریلی خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه حجم بالای سرمایه گذاری این کشور در قزاقستان را نوید بخش توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور دانست.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
بررسی جوازهای تاسیس صادره برای بنگاه های صنعتی در ۵ ماه نخست امسال نشان می دهد که در این بخش افت ۳۸.۶ درصدی داشته ایم که بیانگر کاهش تمایل سرمایه گذاران برای سمایه گذاری در بخش تولید است
جلسه کمیته رسیدگی به طرح‌های جدید سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح‌های مهم، و اولویت دار در بخش پایین دستی در شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید.
ژاپن به بیش از ۲۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش های دولتی و خصوصی نیاز دارد تا زیربنای تولید رقابتی باتری خوروهای برقی و مخزن انرژی را فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ