فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، انتقال به بایرن مونیخ را به یونایتد ترجیح می دهد، اما باشگاه آلمانی تمایلی به این انتقال ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
دنی فن دبیک اعتراف کرد احتمال جدایی او از منچستریونایتد در تابستان امسال وجود دارد.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
باشگاه فولام قرارداد ویلیان، ستاره برزیلی، خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه گزینه های خوبی برای شیاطین سرخ نیستند.
قرارداد داوید دخیا به زودی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ اما یونایتد نه از عملکرد او راضی است تا قراردادش را تمدید کند و نه پول این را دارد که یک جانشین برای دروازه‌بان اسپانیایی بخرد.
نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات لبريز، نه مشت های تکان خورده هواداران یونایتد در سراسر جهان، نمی توانست جلودار سیتی باشد
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست مقابل یونایتد در ضربات پنالتی تیمش را مستحق غلبه بر شیاطین سرخ دانست.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که هری کین گزینه بسیار بهتری از ویکتور اوسیمن برای منچستریونایتد است.
با وجود شایعات درباره خرید باشگاه منچستریونایتد توسط سرمایه‌گذاران قطری حضور سِر جیم رتکلیف، ثروتمند انگلیسی، در دفتر این باشگاه باعث شده احتمال واگذاری یونایتد به او قوت بگیرد.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
سرمایه‌گذاری مالکان آمریکایی منچستریونایتد در یک تیم کریکت واقع در امارات هواداران یونایتد را خشمگین کرده و باعث شده آنها خانواده گلیزر را به بی‌توجهی به باشگاهشان متهم کنند.
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، طعنه سنگینی به نحوه رفتار منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو زد.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
هواداران یونایتد در آغاز بازار زمستانی چشم به‌راه تدارک باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید هستند .
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به جود بلینگام پدیده تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر توصیه کرد حتما به لیگ برتر منتقل شود ولی شیاطین سرخ را انتخاب کند و نه لیورپول.
فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، معتقد است این تیم می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد.
گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در پایان فصل در جمع چهار تیم صدر جدول قرار خواهد گرفت.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ترجیح می‌داد امسال تابستان به جای کاسیرو، فرانکی دی‌یونگ را به تیمش منتقل کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است الکساندر ایساک، ستاره سوئدی سوسیداد، پیش از پیوستن به نیوکسل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.
بعد از منتفی شدن انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی به ارزش 10 میلیون یورو برای [BF این ستاره هلندی و 28 ساله ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ