دادستان کل کشور گفت: امنیت مردم برای مجموعه نظام خط قرمز است و هیچ فرد و یا بخشی اجازه ندارد این امنیت را مورد هدف قرار داده یا خدشه‌ای به آن وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا گفت: پلیس از روز جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.
وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است برای کسانی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند. در این وعده بهتر است دانه‌های سبوس‌دار و پروتئینی مصرف کنید. گردو، دارچین، نوشیدنی سویا یا شیر بدون چربی و میوه هم بهترین گزینه‌های یک صبحانه سالم هستند.
ساختمان یخچال‌ها شامل زمینی وسیع با دیواری شرقی - غربی و چینه‌ای و بسیار بلند بود، چالی در زمین به‌صورت استخر می‌کندند و در کنار آن انباری در عمق زمین می‌ساختند. دسته‌ای از این انبار‌ها مسقف و برخی بدون سقف بود. برای رسیدن به درانبار، چند پله (متناسب با عمق انبار) پایین می‌رفتند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می‌دهند تا زمانی که سکو‌های داخلی ما عمومیت پیدا می‌کند- که ما دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای‌عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره شود.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
دادستان کل کشور گفت:دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کردو البته اگر مستندات ادعا موجود بود باید در جهت رفع نقص پیش رویم.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
امام جمعه موقت تهران تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
طبق مصوبه جدید هیئت وزیران برای مشترکان گاز خانگی، آن دسته از مشترکانی که در پله ۱۲ تعرفه قدیم گاز خانگی قرار داشتند، از تخفیف ۷۰ درصدی رئیس‌جمهور برای افزایش قبوض گاز مستثنی شدند که معادل ۴۶ هزار مشترک است.
شواهد نشان می‌دهد مردم شرق آسیا اولین کسانی هستند که توانسته‌اند یک عمل قطع عضو موفقیت آمیز انجام دهند. تا قبل از این، قدیمی‌ترین قطع عضو تایید شده مربوط به ۷۰۰۰ سال پیش در کشور فرانسه بود که بازوی یک مرد، درست از زیر شانه قطع شده بود.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی المپیاد‌های علمی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان برگزیده در المپیاد‌های علمی مشخص و نحوه ورود بدون کنکور نخبگان به آموزش عالی اعلام شده است.
«گروه وکلای داداندیش» در بررسی قانون‌های مرتبط با دستفروشی، در مقدمه‌ای نوشته‌اند: «دستفروشی را نوزاد نارس زندگی مدرن دانسته‌اند که خود قربانی برخی ناهنجاری‌هاست. گروهی از کسانی که به این مشاغل روی می‌آورند، افرادی هستند که از ناچاری و بدون داشتن راه چاره‌ای به این کار پرداخته‌اند. اگر راه امرار معاش این عده از طریق دستفروشی بسته شود، معلوم نیست که چگونه خواهند توانست از عهده مخارج خانواده خود برآیند.»
روزنامه ایران نوشت: این روشنفکری ایران است که مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است. چون اگر قرار باشد روشنفکری مرجعیت قشری از جوانان را بر عهده داشته باشد، همین کسانی هستند که مرجعیت اندیشه دینی را نپذیرفته‌اند.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رهبر جریان صدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود، ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده‌های قربانیان و شفای عاجل برای افراد زخمی، از مسئولان رسمی خواست که حقوق آنان را بدون کم و کاست مطالبه کنند.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ