دبیرکل سازمان ملل امروز در پایان نشست دوحه گفت: نشست دوحه درباره به‌ رسمیت‌شناختن طالبان نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت چین در واکنش به اظهارات سران ناتو در نشست ویلنیوس تأکید کرد که چین قاطعانه از حاکمیت و منافع خود دفاع و با هر گونه گسترش ناتو در منطقه آسیا-پاسفیک مقابله می‌کند.
نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
همزمان با ریاست انگلیس در شورای امنیت، نشست دوره‌ای این شورا درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران و بررسی پانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در این باره تشکیل خواهد شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دلیل به تعویق افتادن نشست وزرای خارجه برخی کشورهای عربی و تل آویو در مراکش را گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری عنوان کرد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان در حاشیه نشست ریلی بین المللی خاورمیانه ۲۰۲۳ در دیدار جداگانه با دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس بر استقبال ایران از سرمایه گذاران تاکید کرد.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در یک نشست خبری تصریح کرد: آمریکا منبع اصلی تهدید هسته‌ای در جهان است.
نخست وزیر عراق در دیدار با دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید کرد که این کشور کلید هر گونه راه حل در منطقه است.
در حاشیه هفدهمین نشست مجمع عمومی و هیأت مدیره فنی مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) در ترکیه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر امور خارجه روسیه قرار است در نشست همکاری های شرق آسیا با هدف گسترش همکاری های منطقه ای شرکت کند.
رئیس جمهوری مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره بحران لیبی و نشست تغییرات اقلیمی که قرار است در شرم الشیخ برگزار شود، رایزنی کردند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
دبیر کل سازمان ملل با ارسال پیامی به نشست سران اجلاسِ سیکا، بر اهمیت و ضرورت منطقه‌ای و جهانی این نهاد تأکید کرد.
دبیرکل سازمان ملل امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان گفت: زمستانی مملو از نارضایتی جهانی ناشی از نابرابری در پیش است.
دبیرکل سازمان ملل امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان به سخنرانی پرداخت.
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد با توجه به شرایط موجود، انتظار گفت‌وگوی مستقیم بین سران روسیه و اوکراین برای پایان جنگ، با واقعیت جاری تطابق ندارد.
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند با «امیرعبداللهیان» دیدار و در خصوص مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
هیئت نمایندگی روسیه در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل از اصول و مواضع اساسی خود دفاع خواهد کرد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
به منظور بررسی توافق صادرات امن غلات و مسئله نیروگاه اتمی زاپروژیا، امروز دبیرکل سازمان ملل با رئیس‌جمهور اوکراین و ترکیه در شهر «لویو» اوکراین دیدار و گفت‌گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ