در دومین روز از اردوی تیم ملی موسی سلامت جانباز طرفدار پرسپولیس که معمولا در دیدارهای این تیم حضوری فعال دارد، در کنار بازیکنان و اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور درگذشت جانباز جنگ تحمیلی ناصر اسد مسجدی را تسلیت گفت.
مشاور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: ایران تاکنون ۱۵۰ شهید و ۲۷۵ جانباز در راه حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم کرده است.
پیشکسوت جانباز گیلانی در رشته قایقرانی دست به اقدامی نمادین زد.
پیشکسوت جانباز گیلانی در رشته قایقرانی دست به اقدامی نمادین زد.
ئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، گفت: با دستور رئیس جمعیت، تجهیزات مورد نیاز حجاج جانباز برای اجرای مناسک حج در اختیار آنها قرار داده شد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
در جریان سفر حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه به کردستان ، با یک جانباز دیدار داشت.
عضو هیأت علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان گفت: ماهیان جنس گارا از حدود بیست میلیون سال قبل از شرق آسیا منشاء گرفته‌اند و به تدریج قلمرو پراکنش خود را به سمت غرب گسترش داده‌اند. انتخاب نام «رضا» برای این ماهی با اتفاق نظر محققین همکار در تیم تحقیقاتی ما صورت گرفت.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: وضعیت بهبودی علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان خوب است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل به دست آورد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با جمعی از بانوان جانبازِ هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد طی دو سال گذشته در کشور خبر داد.
راضیه جانباز که برای سفر به خارج از کشور راهی فرودگاه امام شده بود متوجه شد ممنوع‌الخروج است و گذرنامه‌اش نیز توقیف شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران المپیک و پارالمپیک برابر است و به صورت مساوی پرداخت می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «بیژن مرشدی» دیدار کرد.
حجت الاسلام رئیسی با مانی کرمانی جوان شانزده در جریان برقراری امنیت یک چشم خود را از دست داد و همچنین علی غلامی جوان بسیجی که در پی حمله اغتشاشگران چهل روز در کما بود گفتگوی تلفنی انجام داد.
مشهد ـ پیکر پاک آزاده و جانباز شهید «محمدرضا بهپورنیا» در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
مشهد ـ پیکر پاک آزاده و جانباز شهید «محمدرضا بهپورنیا» در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.
رئیس‌جمهور با ۲ جانباز مدافع امنیت پاکدشتی اغتشاشات اخیر به صورت تلفنی گفتگو کرد و در جریان وضعیت سلامتی آن‌ها قرار گرفت.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
مشهد ـ پیکر سردار جانباز و آزاده، سیدهاشم درچه ای، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مشهد تشییع شد.
سجاد استکی و راضیه جانباز دو ستاره هندبال ایران که تا آخرین اردو نیز در تمرینات تیمهای ملی مردان و زنان شرکت کرده بودند، از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی جا ماندند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ