حمید مطهری می‌گوید بازیکنان تعویضی نتوانستند خواسته‌های او را انجام بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تارتار: ملوان در همه آمارها از استقلال سرتر بود
ژاوی در مورد زمان مفید اندک بازی بارسا-ختافه و بی تفاوتی داور به وقت تلف کردن های ختافه درست می گفت.
خامس در مراسم معارفه اش در باشگاه سائوپائولو گفت که در رئال فوق العاده بود و از تجربیات بازی‌اش در این باشگاه و بایرن برای درخشش در سائوپائولو استفاده خواهد کرد.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
رهبر انقلاب فرمودند: آمارها مهم‌اند اما در همه مسائل کشور ملاک باید خروجی و محصول نهایی باشد؛ باید دید که دست مردم چه می‌رسد.
آمارها حکایت از برتری بی چون و چرای تیم ملی در بازی دوم در مسابقات کافا می دهد.
آمارها در بازار مسکن نشان می دهد که قیمت واحدهای مسکونی در هفته گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
کل تیم اقتصادی دولت «همه باهم» باید بروند، یک تیم دیگر بیاید.
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
آمارها حاکی از آن است که روسیه در ماه اکتبر بزرگ‌ترین صادرکننده نفت به ترکیه بوده است.
آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال تا کنون فرودگاه مهرآباد بیش‌ترین میزان اعزام و پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است.
لیونل مسی تا به اینجا هرگز برابر کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی نشده ولی شاید یکشنبه در فینال جام جهانی شرایط متفاوت شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش میزان طلاق، کاهش سن ازدواج و افزایش تمایل به ازدواج است که این آمار بسیار خوشحال کننده است.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکود قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند. قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که قیمت ها در این روزها متغییر است.
علاوه بر ترکیب منتخب مرحله گروهی، نام مهدی طارمی در میان برترین های لیگ قهرمانان اروپا دیده می شود.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
عباس عبدی گفت: در ایران مرسوم است که هر کس یک آماری می‌دهد، زیرا کسی هم صحت و سقم آن، گریبانش را نمی‌گیرد و همین مسئله آمار را بی‌اعتبار می‌کند و این آمار را هم برای مردم نمی‌دهند، چون مردم این آمار را نمی‌پذیرند. این آمار برای جا‌های دیگر ارائه می‌شود و آن نهاد‌ها هم لابد این آمار‌ها را می‌پذیرند.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.
پرسپولیس در دیداری کاملا یکطرفه مقابل ذوب آهن نتوانست به گل برسد تا خیلی زود مشکلی که یحیی گل محمدی ماه هاست به آن اعتراض دارد، عیان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ