سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن روشن درباره حضور برانکو و کی‌روش در فوتبال ایران صحبت کرد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، تمامی مطالبات کارلوس کی‌روش پرداخت شده است.
کارلوس کی روش با انتظار متنی خبر از خداحافظی اش با تیم ملی فوتبال ایران داد.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ملی فوتبال ایران مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
کارلوس کی روش در آخرین تمرین تیم ملی صحبت‌هایی را با مهدی طارمی انجام داد.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
ایران با یک نمایش خوب تیم ملی ولز را دو بر صفر شکست داد و حالا شرایط به گونه ای است که سرنوشت صعود به دور بعدی مسابقات به دست ایران است.
کارلوس کی روش به انتخاب هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه ایراداتی گرفته است.
کارلوس کی روش زودتر از موعد تعیین شده از سوی فیفا لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
می‌دانم که اکثریت مردم ایران چه جوابی به این کمپین خواهند داد. می‌دانیم که مردم ایران عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند که تیم ملی را در قطر ببینند
سرمربی نساجی از کارلوس کی روش درخواست کرد بازیکنان تیمش را ببیند.
بازی اول انگلیس در جام جهانی برای ساوت‌گیت به قدری اهمیت دارد که شخصاً به اتریش رفته بود تا بازی ایران مقابل قهرمان آفریقا را از نزدیک ببیند و تیم کی‌روش را آنالیز کند.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
یک توصیه مهم برای مبتلایان به آبله میمونی
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ