مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
نرخ جدید تخم مرغ در میادین میوه و تره بار اعلام شد.
شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در پایان هفته گذشته برای قیمت گذاری گندم جلسه مجدد برگزار کرده و احتمالا قیمت جدید ۱۵ هزار تومان خواهد بود.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و تحریم‌ها برنداشته نشود، نمی توانیم پیش‌بینی مثبتی از کاهش جدی تورم داشته باشیم.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد امسال مبلغ ۱۵۰۰تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرده است.
حمیدرضا علیمی در توئیتر خود نوشت: دلار ۲۸ تومنی شده ۶۰ تومن! حالا شده ۴۵ تومن ذوق کردن! شما نمیفهمین! اونا که مریض دارن اونا که باید نون حلال سر سفره ببرن میفهمن قیمتا اومده پایین یا نه...
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
بانک مرکزی افزایش نرخ سود بانکی را به بانک ها ابلاغ کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
فرزین با تاکید بر اینکه در یک فضای مجازی و ذهنی برای کشور محدودیت ایجاد کردند افزود: در حالی که عملیات واقعی این نیست و منابع ارزی کشور آزاد است و تامین ارز در بازار به خوبی در حال انجام است، اما در فضای مجازی عددسازی می‌کنند و می‌گویند این بازار آزاد است!
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در یک فضای مجازی و ذهنی برای کشور محدودیت ایجاد کردند افزود: در حالی که عملیات واقعی این نیست و منابع ارزی کشور آزاد است و تامین ارز در بازار به خوبی در حال انجام است اما در فضای مجازی عددسازی می کنند و می گویند این بازار آزاد است!
رئیس‌کل جدید بانک مرکزی در نخستین روز انتصابش اولین وعده خود را تثبیت نرخ نیما روی قیمت ۲۸,۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: واردات تمام کالاهای اساسی را با این نرخ تأمین می‌کنیم.
سرانجام هیات دولت، مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. بنا بر این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
هیئت دولت بالاخره مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ کرد. طبق این مصوبه، تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است اما مشترکان پله آخر و بسیار پرمصرف که ۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند، نقره‌داغ شده‌اند.
اعضای شورای شهر تهران هزینه و قیمت جدید عوارض شهرسازی را تصویب کردند.
گزارش جدید مرکز آمار ایران از وضعیت اشتغال و بیکاری نشان می‌دهد نرخ بیکاری با ۰.۷ واحد درصد کاهش نسبت به تابستان سال گذشته و ۰.۳ واحد درصد نسبت به بهار سال جاری، به رقم ۸.۹ درصد رسیده است.
وزیر جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید را کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به علاوه ۱۵۰۰ تومان یارانه کشت در هر کیلو اعلام کرد.
وزیر جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید را کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به علاوه ۱۵۰۰ تومان یارانه کشت در هر کیلو اعلام کرد.
نرخ سرویس مدارس در سال جدید
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
زنگنه با بیان اینکه عدم این افزایش قیمت چند دلیل عمده دارد افزود: باتوجه به اینکه هزینه‌های کشاورزان به ریال است و اکثرا هم بصورت خانوادگی نسبت به کشت آن اقدام می‌کنند برآورد درستی از افزایش واقعی هزینه‌های تولید ندارند و از طرفی اطلاعاتی نسبت به ارزش دلاری محصول خود نیز ندارند و دچار توهم پولی شده و از این رو با هر پیشنهاد قیمتی نسبت به فروش محصول خود اقدام می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ