لیونل مسی توسط باشگاه پاری سن ژرمن بخشیده شد و فوق ستاره آرژانتینی به تمرینات تیمش برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
پی اس جی از فوریه گذشته بردن بدون کیلیان امباپه را از یاد برده و دو هفته دیگر نیز لیگ شروع خواهد شد.
شاگردان محمود فکری در ششمین جدال دوستانه خود برابر ملوان بندرانزلی شکست خوردند.
شاگردان محمود فکری در ششمین جدال دوستانه خود برابر ملوان بندرانزلی شکست خوردند.
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
پیام حیدری داور بازی حساس داماش گیلان با فولاد نوین شده است.
استوری معنادار خواننده معروف برای هادی چوپان/ پاسخ فوری گرگ پارسی به پیام رضا صادقی
پیام حیدری داور شهرآورد شماره ۱۰۰ تهران خواهد بود.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
مصاف تیم های سایپا و استقلال خوزستان دیروز در یک بازی پر حاشیه در استادیوم پاس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
در پی آزمایش جدید موشکی کره شمالی، نخست‌وزیر ژاپن خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی «تهدیدهای موشکی کره شمالی» شد.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل برای بسیج فوری امکانات دستوری صادر کرد.
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک، کاری در جهت نورانی کردن دل انسانهاست.
علاوه بر، غذا‌های خوشمزه‌ای مثل مرغ سوخاری، قارچ و پیاز سوخاری و بال سوخاری و … سیب زمینی سوخاری هم جای خودش را بین غذا‌های فست فودی و اسنک‌ها حسابی باز کرده است.
محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و ملحق شدن به استقلال پیش از اتمام قراردادش به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی ملزم شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور گفت: اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری بوده که به تعویق نیز افتاده است.
روزنامه اکیپ خبر داد در پی مصدومیت شب گذشته سادیو مانه او به جام جهانی نخواهد رسید
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
پیام فوری کی‌روش به تیم ایران بعداز مصاحبه دیشب تاج!
دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت؛
فدرال رزرو اعلام کرد؛ پس انداز خانواده‌های آمریکایی در پایان ماه آوریل به حدود ۸۱۵.۳ میلیارد دلار رسید که بالاترین رقم پیش از شروع اپیدمی کرونا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ