لوئیز انریکه تصمیم گرفت پنج بازیکن شاخص تیمش را مقابل ژاپن نیمکت‌نشین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
شایعات مربوط به جذب پدری توسط پاری‌سن‌ژرمن، به پیش از دوران حضور لوییس انریکه در این تیم بازمی‌گردد و این مربی علاقه‌ای به هافبک بارسلونا ندارد.
لوئیز انریکه از مدیران PSG خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات 6 بازیکن از جمله هری کین را به خدمت بگیرند.
با نظر لوئیس انریکه، پی اس جی قصد دارد آرنائو تناس، گلر سابق بارسا، که از سوی ژاوی در فهرست مازاد قرار گرفت را جذب کند.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
نام کیلیان امباپه در فهرست اعلام شده از طرف لوئیس انریکه برای اولین بازی دوستانه تابستانی پی‌اس‌جی دیده می‌شود. نیمار در این فهرست حضور ندارد.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
ژاوی سیمونز، ستاره هلندی، در آستانه بازگشت به پاری سن ژرمن قرار دارد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید لوئیس انریکه دوران کاری‌اش در پاریس را طوفانی آغاز کرده و فهرست 8 بازیکن که می‌خواهد هر چه سریعتر تیمش را ترک کنند در اختیار باشگاه گذاشته است.
باشگاه پاری سن ژرمن به طور رسمی از انریکه به عنوان سرمربی جدید خود پرده برداشت.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
لوییز انریکه درباره وضعیت کیلیان امباپه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن پرسیده و در جواب شنیده است که فقط در دو حالت ممکن است او از تیم برود.
لوییس انریکه با اشاره به یکی از بازیکن خود در جام جهانی که او را ناامید کرد، به اصول و کدهای اخلاقی فوتبال خیانت کرد.
لویس انریکه در مصاحبه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، گفت که اگر به عقب برگردد، یک بازیکن را در فهرست تیم اسپانیا برای جام جهانی قرار نخواهد داد.
زننده تک گل اسپانیا مقابل آلمان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
لوییز انریکه با ترکیبی مشابه دیدار قبلی وارد زمین می‌شود.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.
پس از اعلام لیست 26 نفره لوییز انریکه، ترکیبی از 11 بازیکنِ بزرگ اسپانیا که در قطر حضور ندارند، توسط روزنامه مارکا منتشر شده که به آن می پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ